کارم با سبک وزن تمام شده!

نیت دیاز از عدم تمایلش برای ادامه مبارزه در سبک وزن گفت.

15:25 18/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۳۲۹

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، آخرین باری که نیت دیاز به عنوان سبک وزن قدم به کیج گذاشت به دسامبر سال ۲۰۱۵ باز می گردد. جایی که او با امتیاز بر مایکل جانسون غلبه کرد و پس از آن دو مبارزه در سال ۲۰۱۶ برابر کانر مک گرگور انجام داد که هر دو مبارزه در ولترویت بود و سهم دیاز از این دو مبارزه یک برد و یک باخت بود.
اکنون دیاز قرار است پس از مدتها دوری در رویداد UFC 241 به هشت ضلعی باز گردد و در یک مبارزه از ولترویت با آنتونی پتیس مبارزه کند. نیت ۳۴ ساله در گفتگوی اخیری که در برنامه MMA Show با آریل هِلوانی (خبرنگار ESPN) داشت صریحاً گفت که دیگر علاقه ای برای مبارزه در سبک وزن ندارد.
“کارم با ۱۵۵ پوند تمام شده و آن دسته برایم به تاریخ پیوست. فکر می کنم الام زمان شروع مبارزه در دسته ای است که در آن احساس راحتی بیشتری دارم. هیچ چیزی برای من در آنجا وجود ندارد. من هر کاری که لازم بود در آنجا بکنم را قبلاً انجام داده ام. احساس می کنم به عنوان یک پادشاه از سبک وزن رفته ام و دیگر عشقی برای مبارزه در آن ندارم.”
وقتی هلوانی نظر دیاز را درباره چالش مبارزه با حبیب پرسید با این پاسخ مواجه شد.
“نیازی ندارم تا با حبیب مبارزه کنم. من قبلاً با سیلی به صورتش ضربه زده ام و پیروز شدم. او انسان متواضعی نیست و فقط ادای آدم های خوب را در می آورد. او با دوستانش نشسته بودند و وقتی من را دیدند خواستند که دعوا راه بیاندازند و از آن اوضاع عکس بگیرند تا من را مسخره کنند ولی من به او سیلی زدم و فحشش دادم.آنها حسابی ترسیده بودند! کانر را هم که قبل تر از او برده ام و سریعتر و آسانتر از حبیب کارش را تمام کردم. من نیازی ندارم که به دنبال کسی بیافتم و او را تعقیب کنم. این آنها هستند که باید دنبال من باشند. من دسته سبک وزن را به عنوان یک قهرمان ترک می کنم و به این مزخرفاتی که می گویند اهمیتی نمی دهم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز