کار سخت ‘بدنام’ برابر ماسویدال!

جو روگن برای مک گرگور شب سختی در صورت مبارزه با ماسویدال پیش بینی کرد.

18:20 23/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۵۳۶

به گزارش mma.ir ، خورخه ماسویدال مدعی دسته ولترویت UFC پس از پیروزی تاریخی خود برابر بن آسکرن بلافاصله کانر مک گرگور قهرمان اسبق پر وزن و سبک وزن را به مبارزه دعوت کرد.
ماسویدال ضمن راحت خواندن مبارزه برابر مک گرگور و دستمزد خوب مبارزه برابر او، مدعی شد که صورت کانر را در مبارزه خُرد خواهد کرد.
اگر چه صحبت از مبارزه بین ماسویدال و مک گرگور فعلاً جدی نیست ولی طرفداران MMA به این مبارزه واکنش نشان داده اند و درباره آن اظهار نظر می کنند. در این بین جو روگن گزارشگر مشهور یو اف سی نیز از این قاعده مستثنی نیست و او در پادکست اخیر خود بخشی از برنامه خود را به این موضوع پرداخت.
“این یک مبارزه سخت و درشت برای کانر خواهد بود. ماسویدال جثه بزرگی دارد. او واقعاً به دسته ۱۷۰ پوند (ولترویت) تعلق دارد. او در ۱۵۵ پوند (سبک وزن) هم مبارزه کرده ولی برای رسیدن سر وزن خیلی شکنجه می کشید. شما دارید درباره کسی حرف می زنید که دونالد ‘کابوی’ سرونی را ناک اوت کرده، دَرِن تیل را ناک اوت کرده، بن آسکرن را ناک اوت کرده. منظورم این است که او فایترهای بزرگی از ولترویت را ناک اوت کرده است. درن تیل یک فایتر بزرگ ولترویت است. او بزرگ است. او کسی نیست که از ۱۵۵ پوند به ۱۷۰ پوند آمده. او هرگز در ۱۵۵ پوند مبارزه نکرده. در چند مبارزه اخیر ماسویدال واقعاً چیز خاصی از خود نشان داده است.”
ماسویدال می تواند درباره مک گرگور هر چه می خواهد بگوید و جنگ روانی راه بیاندازد اما لازم به یادآوریست که کانر در حال حاضر بازنشسته است و اگر حتی تصمیم به بازگشت بگیرد احتمالاً ریمچ با حبیب نورماگومدوف و یا نبرد با یکی از مدعیان سبک وزن را در نظر خواهد گرفت. البته این را هم نباید فراموش کرد که بدنام ایرلندی یک بعد پیش بینی ناپذیر دارد و ممکن است همان بعد باعث شود تا نبرد او برابر ماسویدال را شاهد باشیم. کسی چه می داند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز