کانر مهمان ناخوانده UFC 242 ابوظبی؟!

دِینا وایت: “مشکلی با حضور کانر در UFC 242 ندارم.”

14:00 06/تیر/1398
شناسه خبر: ۱۴۴۶

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، آخرین حضور همزمان کانر مک گرگور و حبیب نورماگومدوف در یک مکان باعث درگیری و ضرب و شتم بین طرفداران و تیم های طرفین شد. با این وجود احتمال حضور مک گرگور در محل برگزاری مسابقات UFC 242 در ابوظبی وجود دارد. جایی که حبیب نورماگومدوف برای دفاع از کمربند قهرمانی دسته سبک وزن UFC به مصاف داستین پویریر خواهد رفت.
دِینا وایت رئیس UFC در پاسخ به سوال بِرِت اُکاموتو خبرنگار ESPN مبنی بر اینکه آیا احتمال اینکه کانر مک گرگور برای مشاهده رویداد UFC 242 از نزدیک به ابوظبی بیاید وجود دارد؟ گفت: “بله ، این احتمال وجود دارد. کانر چیزی به من نگفته پس من هم نمی توانم در این رابطه چیزی بگویم. او می تواند در این رویداد حضور داشته باشد اما نمی دانم که او این کار را خواهد کرد یا نه.”
به اعتقاد برخی در زمان مبارزه حبیب و کانر ، بدنام ایرلندی با توئیت هایش به طور غیر مستقیم دین و مذهب حبیب نورماگومدوف را مورد تمسخر و اهانت قرار داد. هر چند که او بلافاصله آن توئیت ها را حذف کرد اما همین قضیه باعث شد که این سوال از دِینا وایت پرسیده شود که آیا حضور کامر مک گرگور در امارات که یک کشور اسلامی است موجب نگرانی نیست؟به خصوص که حبیب در جواب توهین های کانر گفته بود فکر نکن وقتی به دین و مذهبی توهین می کنی در امان هستی! اما رئیس یو اف سی در این باره نظر متفاوتی دارد.
“من فکر نمی کنم مشکلی پیش بیاید. صادقانه باور دارم که مردم آن منطقه (امارات) هم کانر را دوست دارند. می دانم وقتی آن صحبت ها زده شد قضیه کمی جدی گرفته شد اما در نهایت مبارزه انجام شد و حبیب مبارزه را برد. فکر می کنم آن حرف ها فقط در حد لفاظی و جنگ روانی بود و نه بیشتر. به وضوح مشخص است که حبیب و کانر همدیگر را دوست ندارند اما این بخشی از این ورزش است. من مشکلی با حضور کانر در UFC 242 ندارم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز