کانر و فلوید این بار در MMA

مک گرگور: فلوید می ودر قبلا با یک مبارزه mma با من موافقت کرده است.

17:32 25/دی/1398
شناسه خبر: ۴۵۵۶

به گزارش MMA.IR ، کانر مک گرگور فایتر ایرلندی UFC از مبارزه دوباره با بوکسور معروف ، “فلوید می ودر”در صورت رضایت وی، در MMA خبر داد.کانر که در آستانه اولین مبارزه خود بعد از بازگشت به هشت ضلعی به سر می برد، به نظر می رسد ذهن خود را به مبارزه با فلوید نیز درگیر کرده است.

کانر مک گرگور در سال ۲۰۱۷ توسط فلوید، بوکسور بی شکست رینگ ناک اوت شد و اکنون به نظر می رسد قصد دارد، فلوید را این بار در MMA محک بزند.

مک گرگور در UFC 246 با دونالد “کابوی” روبرو خواهد شد . فوق ستاره ایرلندی گفت که امیدوار است ،سه مبارزه را در سال ۲۰۲۰ انجام دهد که به نظر می رسد مبارزه با فلوید یکی از آنها باشد.

مک گرگور در مورد مبارزه مجدد با فلوید در MMA گفت: “اگر ما دوباره بازی کنیم، حتما او را شکست خواهم داد. فلوید این قضیه را به خوبی می داند به همین خاطر از مبارزه مجدد سر باز می زند.طبق قراری که بین ما به صورت کلامی گذاشته شد این بود که ابتدا در بوکس مبارزه کنیم و سپس در MMA که متاسفانه نوشته نشد و تنها به صورت کلامی بین ما بود. فکر می کنم که فلوید نمی خواهد با من در MMA مبارزه کند ولی حتی در بوکس نیز منتظر بازی مجدد با او هستم”.

با توجه به مطرح کردن مجدد این موضوع توسط کانر مک گرگور در آستانه اولین مبارزه وی در سال ۲۰۲۰، باید بزودی منتظر پاسخ فلوید به این موضوع باشیم و باید دید او در نهایت حاضر خواهد شد با مک گرگور ،این بار در MMA مبارزه کند یا خیر؟

یک پاسخ به “کانر و فلوید این بار در MMA”

  1. سجاد چزانی گفت:

    پخش مسابقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز