کرونا معضل قهرمان چینی UFC !

ژانگ ویلی به دلیل نگرانی از بیماری کُرونا ویروس کمپ تمرینی خود را به لاس وگاس منتقل می کند.

17:35 15/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۷۰۷

به گزارش mma.ir ، شیوع بیماری ناشناخته “کرونا ویروس” در چین خیلی زود تیتر رسانه های جهان شد. نگرانی ها از شیوع این بیماری و همچنین کمبود اطلاعات درباره پیشگیری از آن این روزها سبب ایجاد ترس و دلهره در سطح بین المللی شده است.

متاسفانه این شرایط برای یکی از عنوان داران جدید UFC هم سبب مشکلاتی شده. ژانگ ویلی قهرمان جدید دسته کاه وزن زنان یو اف سی که آگوست سال قبل با غلبه بر جسیکا آندراد کمربند قهرمانی را از آن خود ساخت، از آن زمان تا به امروز درگیر مشکلات متعددی از جمله مشکل ویزا بوده که مسئله شیوع بیماری کرونا ویروس در کشورش مشکل جدید و پیش بینی نشده برای او ایجاد کرد.

وبسایت MMA Fighting در این رابطه گزارش داد که تیم ویلی برای خارج کردن او از چین و بردنش به ایالات متحده سخت تلاش می کنند. آنها می خواهند هر چه سریع تر این اتفاق رخ دهد و نه تنها برای یک هفته مانده تا شب مبارزه بلکه در اولین فرصت مقدمات حضور فایترشان در امریکا را فراهم کنند.

مَگنوم (ویلی) خود را برای اولین دفاع از کمربند قهرمانی اش برابر یوانا یدژِیچیک قهرمان اسبق دسته کاه وزن یو اف سی در رویداد UFC 248 آماده می کند. این مسابقات ۷ مارس ۲۰۲۰ و به میزبانی لاس وگاس برگزار خواهد شد. جایی که علاوه بر این مبارزه نبرد قهرمانی میان وزن بین اسرائیل آدسانیا و یوئل رومرو را در تیتر رویداد شاهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز