گلایه سانتوس از یو اف سی!

“یو اف سی فایترهای خارج از ده نفر برتر را به من پیشنهاد می دهد که من تمایلی به پذیرش آن ندارم.”

10:15 04/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۸۵۲

به گزارش mma.ir ، همانطور که می دانید جان جونز قهرمان دسته نیمه سنگین وزن و دومینیک رِیِس اخیراً در رویداد UFC 247 به مصاف یکدیگر رفتند و این جونز بود که در آن مبارزه با رای بحث برانگیز داوران پیروز مبارزه شد.

اما قبل از رِیِس هم تیاگو سانتوس دیگر چلنجری بود که نبرد جانانه ای برابر جونز انجام داد و با وجود آسیب دیدگی به مبارزه ادامه داد ولی جونز برنده مبارزه شد.

پس از آن مبارزه سانتوس برای طی روند درمانی ناچاراً از مبارزات دور بود. ولی او اکنون معتقد است که در ماه جولای برای بازگشت به قفس آماده خواهد بود و یک ریمچ برابر جونز را خواستار است. اما با وجود گزینه هایی چون رِیِس و یان بلاهوویچ بعید به نظر می رسد که تایتل شات بعدی به سانتوس برسد.

او در گفتگو به MMA Fighting در این باره صحبت کرد و گفت که یو اف سی مبارزات دیگری به او پیشنهاد داده که به گفته او توهین آمیز بوده، چراکه فایترهای پیشنهاد شده جزو ده نفر برتر دسته نبوده اند.

“آنها به من مبارزاتی را پیشنهاد دادند که من دوست نداشتم. من هیچ وقت مبارزه ای را رد نمی کنم و برایم اهمیتی ندارد که حریفم چه کسی باشد ولی من چیزهایی را به دست آورده ام و الان هر چیزی را نمی پذیرم. من به عقب باز نمی گردم. آنها می خواهند چیزهایی را به من بدهند که برای من گامی به عقب محسوب می شود و من هرگز این کار را نخواهم کرد. من نمی توانم نام حریفی را که به من پیشنهاد شده را بگویم چون نمی خواهم به دردسر بیافتم ولی باید بگویم که او جزو ده نفر برتر دسته نیمه سنگین وزن نیست. فکر می کنم این عادلانه نیست که من با کسی که خارج از پنج یا شش نفر اول دسته هست مبارزه کنم. من خیلی ناراحت شدم وقتی آنها کسی را به من پیشنهاد کردند که در مبارزه آخرش شکست خورده بود. متوجه منظورم که هستید؟ من بازگشت به عقب را رد می کنم. این عادلانه نیست. اگر روند اینگونه ادامه داشته باشد برای مبارزه بعدیمان به مشکل می خوریم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز