گلوری ۷۸ و مبارزات دیدنی آن برای هواداران کیک بوکسینگ

بازگشت اسطوره مراکشی و سه مبارزه بر سر عناوین قهرمانی گل سرسبد رویداد GLORY 78 خواهند بود.

19:19 29/اردیبهشت/1400
شناسه خبر: ۶۷۰۱

به گزارش mma.ir ، سازمان گلوری کیک بوکسینگ امروز از کارت کامل مبارزات رویداد GLORY 78 رونمایی کرد. مبارزاتی که ۲۶ تیرماه به میزبانی شهر روتردام هلند برگزار می شود و فعلاً مشخص نیست که طرفداران در سالن برگزاری این رویداد حضور خواهند داشت یا نه.

در تیتر مبارزات این مسابقات، بدر هاری اسطوره مراکشی دسته سنگین وزن برای کسب اولین پیروزی و فراموشی ناکامی های گذشته قدم به رینگ این رویداد خواهد گذاشت. “پسر بد” در این مبارزه می بایست برابر آرکادیوژ وژوسک لهستانی قرار گیرد. فایتری که در دو مبارزه قبلی خود در گلوری یک پیروزی و یک شکست داشته و اکنون مهمترین مبارزه دورانش را باید برابر اسطوره ای چون بدر هاری تجربه کند که به شدت به برد در این مبارزه احتیاج دارد‌.
در دیگر مبارزه حساس این رویداد شاهد ریمچ الکس پریرا و آرتم وحیتوف خواهیم بود. پریرا در رویداد گلوری ۷۷ در یک مبارزه نزدیک توانست کمربند قهرمانی نیمه سنگین وزن وحیتوف را از چنگ او بیرون آورد و به طور همزمان قهرمان دو دسته میان وزن و نیمه سنگین وزن شود. پریرا اکنون کمربند میان وزن خود را رها کرده تا روی کمربند نیمه سنگین وزن تمرکز کند. وحیتوف هم برای انتقام شکست قبلی و بازپسگیری کمربندش رو در روی “دست سنگی” برزیلی قرار خواهد گرفت.
در یکی دیگر از مبارزات مهم گلوری ۷۸ داناوان ویسا سورینامی نفر اول جدول مدعیان میان وزن و یُسری بلگاری نفر دوم این جدول برای تصاحب عنوان رها شده میان وزن به تقابل با یکدیگر خواهند پرداخت. ویسا و بلگاری پیش از این یک بار سابقه مبارزه برابر یکدیگر را دارند که به سال ۲۰۱۹ و رویداد GLORY 65 اوترخت برمیگردد، جایی که ویسا با رای متحد داوران بلگاری را شکست داده بود.
دیگر مبارزه قهرمانی رویداد گلوری ۷۸ مبارزه بر سر عنوان رها شده دسته سبک وزن است که در اختیار مارات گریگوریان بود و با رفتن او به سازمان وان چمپیونشیپ، حالا گلوری قصد دارد با برگزاری یک مبارزه بین تیجانی بزتاتی نفر دوم جدول مدعیان سبک وزن و الویس گَشی نفر سوم این جدول قهرمان جدید سبک وزن را مشخص نماید.
برنامه کامل مبارزات GLORY 78 بدین شرح می باشد:

سنگین وزن: بدر هاری (مراکش) برابر آرکادیوژ وژوسک (لهستان)
مبارزه عنوان قهرمانی نیمه سنگین وزن: الکس پریرا (برزیل) برابر آرتم وحیتوف (روسیه)
مبارزه عنوان قهرمانی میان وزن: داناوان ویسا (سورینام) برابر یُسری بلگاری (تونس)
مبارزه عنوان قهرمانی سبک وزن: تیجانی بزتاتی (مراکش) برابر الویس گَشی (آلبانی-کوزوو)
سنگین وزن: طارق خبابز (مراکش) برابر آنتونیو پلازیبات (کرواسی)
سنگین وزن: لوی ریخترس (هلند) برابر توماس موزنی (اسلواکی)
سنگین وزن: نوالدین محی الدین (فرانسه) برابر رائول کاتیناس (رومانی)
نیمه سنگین وزن: لوئیس تاوارس (هلند) برابر سرگی ماسلوبویِف (لیتوانی)
ولترویت: محمد مزواری (مراکش) براب دمیتری منشیکوف (روسیه)
سبک وزن: ایتای گرشون (اسرائیل) برابر گریک بیله (فرانسه)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز