یوتیوبر معروف پیشنهاد مبارزه با آماندا نونِس را رد‌ کرد

جِیک پائول: “اصلاً کسی نمی داند که او (آماندا نونس) کیست”

20:25 08/دی/1399
شناسه خبر: ۶۲۵۹

به گزارش mma.ir، جِیک پائول چهره سرشناس یوتیوب پیشنهاد دِینا وایت رئیس یو اف سی مبنی بر امکان مبارزه با آماندا نونس قهرمان دو دسته پر وزن و خروس وزن زنان را رد کرد.

پائول در گفتگو با TMZ Sprorts در این باره گفت: “نه، من با او مبارزه نمی کنم. هدر دادن وقت است. هیچ کسی نمی داند او اصلاً کیست؟!”

پس از این اظهار نظر پائول درباره نونس، فیلمبردار TMZ به او گفت که او بزرگترین مبارز زن تا به امروز بوده است.

پائول هم چنین واکنش نشان داد: “او بهترینه ولی فقط یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. مبارزه با او من را زیاد بالا نمی برد چون داستانی هم پشت این مبارزه نیست. ولی من می خواهم دیلون (دنیس) را ناک اوت کنم چون ما دو سالی می شود که خیلی به هم تاخته ایم و کلی با هم مشکل داریم. من با دختر مورد علاقه او در ارتباط بودم و او بابت همین خیلی از من دل چرکین است. این مبارزه یک داستان پشتش است. از طرفی دیلون بهترین دوست کانر مک گرگور هم می باشد و من هم به دنبال کانر هستم. پس چرا باید وقتم را برای مبارزه با آماندا هدر بدهم؟! اصلاً چرا دِینا وایت می گوید که نمی خواهد من با کانر مبارزه کنم؟ چون کانر یکی یکی از بهترین های تمامی دورانها است. اما آیا آماندا هم اینگونه است؟ پس آیا منظور وایت این است که زنها را حقیر کند؟ ممکن است. من نمی دانم او دارد چه غلطی می کند. او در این مورد خیلی دست و پا می زند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز