یو اف سی رویداد های خود را بخاطر کرونا لغو نخواهد کرد!

دِینا وایت مصمم است بر هرگونه موانعی که در راه انجام مسابقات UFC باشد ، غلبه کند و رویداد های سازمان را برگزار کند.

20:08 24/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۸۵

به گزارش mma.ir ،در حالی که رویدادهای ورزشی در سراسر جهان به دلیل ویروس کرونا متوقف شده است ؛وایت بارها و بارها اظهار داشته است که تمام تلاش خود را برای اطمینان از ایمنی افراد درگیر در رویداد های یو اف سی انجام خواهد داد ، اما آنها را لغو نخواهد کرد.

دِینا وایت در مصاحبه اخیر خود با” sport center”، با تاکید بر این موضوع که UFC تمام اقدامات ممکن را برای اطمینان از یک رویداد ایمن و بدون مشکل انجام خواهد داد، گفت : “ما در مورد این موضوع با همه صحبت کرده ایم. ما به بیشتر مبارزان صحبت کرده ایم و آن‌ها آماده اند که به مبارزه ادامه دهند؛ ما می خواهیم تمام اقدامات لازم را انجام دهیم تا آنها را ایمن نگه داریم. این فقط به دلیل وجود ویروس کرونا نیست که می خواهیم سلامت و امنیت بیشتری را انجام دهیم؛ ما همیشه از مشکلات عبور می کنیم. در طی بیش از ۲۵ سال که UFC در آنجا بوده است ، هیچگاه یک مرگ و جراحت جدی رخ نداده است. در این مورد فکر کنید .”

ریس یو اف سی در رابطه با پیگیری های جدی خود برای برگزاری مبارزات سازمان اظهار داشت : ” امروز با رئیس جمهور (دونالد ترامپ) و معاون رئیس جمهور (مایک اسپنس) ایالات متحده صحبت کردم و آنها این مسئله را بسیار جدی می گیرند. آنها می گویند ، “محتاط باشید ، مراقب باشید اما زندگی خود ادامه دهید و زنده نگه دارید و از وحشت و هراس دست بردارید.” اما، یو اف سی چگونه خود را برای مقابله با این ویروس آماده کرده است؟ دینا وایت گفت که UFC دائماً با پزشکان ، بیمارستان ها و دولت ها همکاری می کند تا برسی کنند که چگونه می توان رویداد های ایمن را برگزار نماید. وی در رابطه با برخی ایده ها در این زمینه گفت : برخی از ایده‌های مطرح‌شده شامل به حداقل رساندن جمعیت در مکان رویداد خواهد بود. از جمله تعداد کارکنان ، حداکثر سرشماری از ۱۰۰ نفر تجاوز نخواهد کرد. در واقع یو اف سی قصد دارد ایده خود را در این مورد در رویداد “UFC Brasilia” عملی کند. به گفته ی وی ،از دیگر امکانات موجود اندازه گیری دمای بدن افراد قبل ورود به محل رویداد خواهد بود. وایت گفت :برای اندازه‌گیری درجه‌حرارت هر کسی که وارد رویدادها می‌شود، از فن‌آوری مادون‌قرمز استفاده می شود و اگر کسی با یک دمای بدن کمی بالاتر از دمای معمولی از درها عبور کند، فرد بلافاصله مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

بنابراین، به نظر می‌رسد که دینا وایت و UFC می‌توانند بهترین استراتژی‌های ممکن را برای رسیدن به هدف خود در محیطی امن و سالم بکار گیرند و برخلاف سایر رشته های ورزشی ،رویداد های خود را با وجود ویروس کرونا برگزار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز