بازگشت بدنام ایرلندی بزودی به رینگ بوکس!

مربیِ کانر مک گرگور از بازگشت شاگردش به بوکس در سال آینده خبر داد.

10:56 25/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۸۲

به گزارش mma.ir ، جان کاوانا مربی کانر مک گرگور فاش کرد که “بدنام ایرلندی “بزودی به رینگ بوکس باز خواهد گشت. در آگوست سال ۲۰۱۷ بود که کانر مک گرگور برای اولین بار وارد رینگ بوکس شد تا برای اولین بار با فلوید می ودر ، یکی از بهترین بوکسورهای جهان ، مبارزه کند.

مربی کانر در مورد زمان بازگشت او به رینگ گفت : صادقانه بگویم تعجب خواهم کرد اگر کانر مسابقه بوکس در ۱۲-۱۸ ماه آینده نداشته باشد.”

جان کاوانا در مورد علاقه کانر به بوکس گفت :” کانر عاشق بوکس و همچنین آموزش و تمرین برای مبارزه با فلوید می ودر است.”

مربی بدنام ایرلندی در ادامه در رابطه با بازگشت کانر و مبارزه مجدد با فلوید گفت : “باید چیز بزرگی باشد، به نظر می رسد کانر همیشه درپی کارهای بزرگتر است.بازگشت او می‌تواند همانند قبل بازتاب رسانه ها و توجهات تجاری را در پی داشته باشد.”

مک گرگور نیز چندی پیش در گفتگو با “ESPN” از تمایلش برای ریمچ در مقابل فلوید گفت و همچنین علاقه ی خود برای مبارزه با پائولی ملیگناگی را نیز مطرح کرد. کانر در این باره به ESPN گفت : من می خواهم دوباره به بوکس برگردم و من یک عنوان جهانی بوکس کسب خواهم کرد.

به گفته ی مربی کانر فعلا تمرکز اصلی او، در هشت ضلعیِ یو اف سی و مبارزه با جاستین گیجی است و در سال آینده به طور جدی به موضوع بوکس خواهد پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز