بن ایل داریوش: الکساندر ولکانوفسکی اعتقادات من را در مورد کاستی های اسلام ماخاچف تایید کرد!

داریوش ضمن تمجدید از تکنیک ولکانوفسکی در مبارزه گفت: چیزهای جدیدی در بازی ولکانوفسکی دیدم که در مبارزات دیگر ندیدم.

07:27 14/اسفند/1401
شناسه خبر: ۸۲۷۲

ولکانوفسکی که به امید قهرمان شدن در دو بخش UFC وزن خود را تا ۱۵۵ پوند افزایش داد، سخت ترین نبرد خود را با ماخاچف داشت که در نهایت ماخاچف با رای داوران برنده شد. علیرغم پیروزی، این یک مسابقه نزدیک بود که باعث شد بسیاری فکر کنند ماخاچف شکست خورده است.

«بن ایل داریوش» ، که امیدوار است برای قهرمانی سبک وزن UFC بجنگد، در رابطه با برخی مسائل که پس از این مبارزه آشکار شد، گفت: در این بازی نکته های زیاد نهفته بود و باید با دقت به آن نگاه کنید. وی گفت: من فکر می کنم که از هر دو منظر یک مبارزه عالی بود. اما ولکانوفسکی توانست باورهای من را در مورد آنچه که فکر می‌کردم [در رابطه با اسلام ماخاچف] و دقیقاً چه چیزی می‌توانم از آن بهره ببرم تأیید کند.

اگرچه داریوش قصد ندارد در دسته پر وزن کمربند را به چالش بکشد، اما به برخی از کارهای ولکانوفسکی نیز پرداخت. داریوش گفت: “چیزی که من را شگفت زده کرد و دیدم این بود که ولکانوفسکی چانه خود را بسیار بالاتر از آن چیزی که انتظار داشتم نگه داشت. مبارز ایرانی الاصل یو اف سی افزود: او چانه‌اش را بالا گرفت. بنابراین من چیزهای جدیدی در بازی ولکانوفسکی دیدم که در مبارزات دیگر ندیدم.

مسابقه ماخاچف و ولکانوفسکی از نقطه نظر پوند به پوند نیز مهم بود. داریوش معتقد است که او در واقع شماره ۱ است، اما فرصت اثبات آن را نداشته است. وی گفت: معتقدم که هر دو عالی و مبارزان بسیار خوبی هستند. اما الکساندر ولکانوفسکی اعتقادات من را در مورد کاستی های اسلام ماخاچف تایید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز