جان جونز در UFC 282 به مصاف میوچیچ می رود!

جونز روز سه‌شنبه از طریق توییتر فاش کرد که در حال تمرین برای رویارویی با «استیپه میوچیچ» در UFC 282 در ۱۰ دسامبر است.

19:17 08/آبان/1401
شناسه خبر: ۷۸۵۶

جان جونز که این روزها آماده و سرحال به نظر می رسد، در رابطه با اولین حضورش در دسته ی سنگین وزن نوشت: “من در حال آماده شدن برای مبارزه با استیپه در ۱۰ دسامبر در لاس وگاس هستم.” واقعاً مطمئن نیستم که بین میوچیچ و UFC چه می گذرد، اما من برای رقابت آماده هستم!

جونز از زمان دفاع از کمربند قهرمانی نیمه سنگین وزن در یک فایت پنج راندی با «دومینیک ریس» در UFC  ۲۴۷ در فوریه ۲۰۲۰، تا کنون وارد هشت ضلعی نشده است.

این فایتر ۳۵ ساله، اکنون درحال گفتگو با یو اف سی ، برای افزایش دستمزد برای دسته ی سنگین وزن است.

جونز توسط بسیاری به عنوان بزرگ‌ترین فایتر نیمه سنگین وزن تمام دوران در نظر گرفته می‌شود و تنها باخت در کارنامه او در ۲۸ بازی حرفه‌ای، باخت به دلیل خطای آرنج در مبارزه با «مت همیل» و عدم رقابت در برابر «دنیل کورمیر » به دلیل ناموفق بودن تست دوپینگ است.

در همین حال، میوچیچ آخرین بار در مارس ۲۰۲۱ در UFC 260 ظاهر شد، زمانی که او در یک مبارزه حساس ، در راند دوم مغلوب فرانسیس انگانو شد. البته سه دفاع متوالی او از قهرمانی هنوز هم یک رکورد برای دسته سنگین وزن محسوب می شود. این فایتر ۴۰ ساله در رسانه های اجتماعی نسبتاً ساکت بوده، اما اخیراً چند ویدیو از تمرینات خود منتشر کرده است که احتمالاً به منظور بازگشت به هشت ضلعی خواهد بود.

رویداد،UFC 282  در ورزشگاه T-Mobile Arena در لاس وگاس برگزار می شود و با توجه به اظهارات جان جونز به نظر می رسد که «پادشاه » در این رویداد، اولین حضورش در سنگین وزن را تجربه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز