حمایت حبیب از حمزه!

او لیاقت مبارزه با ده نفر برتر را دارد.

18:33 13/مهر/1399
شناسه خبر: ۵۸۳۷

به گزارش mma.ir ، حمزه چیمائف مبارز چچنی مقیم سوئد پس از پیوستن به یو اف سی هر سه مبارزه خود را با قدرت پیروز شده و همین سبب توجه حبیب نورماگومدوف قهرمان بی شکست دسته سبک وزن به او شده است.
حمزه در هر دو دسته ولترویت و میان وزن مبارزه کرده و این سه پیروزی او در هشت ضلعی تنها در ۶۶ روز به دست آمد و همین آمار و عملکرد او باعث شده تا او به یکی از فایترهای مورد علاقه دِینا وایت تبدیل شود.
اگرچه قضاوت در مورد سطح دقیق “گرگ” چچنی کمی زود است ولی خواه ناخواه بسیاری او را با حبیب نورماگومدوف مقایسه می کنند‌ و خود حبیب در کنفرانس خبری اخیر که به طور مجازی برگزار شد درباره چیمائف چنین گفت: “من درباره اینکه یو اف سی چه کسی را به عنوان حریف بعدی او در نظر گرفته چیزی نمی دانم اما به نظر من، فکر می کنم که او لیاقت مبارزه با ۱۰ نفر برتر را دارد. یا ۱۵ تای برتر دسته. اما به نظر من ۱۰ نفر برتر. او شایستگی مبارزه با یک رقیب واقعاً سخت و یک مبارزه پنج رانده را دارد. و پس از آن می تواند با یک مدعی قهرمانی مبارزه کند.”
چیمائف قرار بود در گام بعدی با دِیمین مایا برزیلی مبارزه کند ولی به نظر می رسد پس از عملکرد او در مبارزه آخر و پیروزی بر جرالد میرشارت آن هم فقط در ۱۷ ثانیه، نظر یو اف سی درباره حریف بعدی او تغییر کرده است. گزارشات رسیده حاکی از آن است که حریف بعدی چیمائف، استفن تامپسون چلنجر اسبق عنوان قهرمانی ولترویت خواهد بود و این مبارزه در ماه دسامبر و در مین ایونت رویداد برگزار خواهد شد‌. مبارزه پدیده ۲۶ ساله جدید یو اف سی با پسر شگفت انگیز قطعاً جذاب خواهد بود و می تواند حمزه را به هدف خود نزدیکتر نماید.
وقتی خبرنگار از حبیب درباره پیروزی های قاطعانه حمزه بر سه حریف خود در یو اف سی سوال کرد و نظرش را جویا شد، عقاب این جواب را داد: “علی عبدالعزیز به من گفت که او قرار است با یک حریف سخت مبارزه کند. یک مبارزه پنج رانده در ماه دسامبر. این خیلی جالب خواهد بود. مبارزه اصلی در یک رویداد یو اف سی توجهات بسیاری را جلب خواهد کرد و این فرصت خوبی برای اوست و اگر او این مبارزه را پیروز شود. فکر می کنم او لیاقت مبارزه با یک مدعی قهرمانی را دارد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز