خواب جدید رئیس برای ماسویدال!

دِینا وایت: “چیزهای جالبی برای ماسویدال غیر از مبارزه با عثمان در حال شکل گیری است.”

17:52 18/اردیبهشت/1399
شناسه خبر: ۵۱۹۳

به گزارش mma.ir ، خورخه ماسویدال ستاره دسته ولترویت سازمان یو اف سی ممکن است به تایتل شاتی که انتظارش را داشت نرسد ولی این سبب نمی شود چیزهای خوبی در انتظار دارنده کمربند BMF نباشد.

ماسویدال در سال قبل سه پیروزی پیاپی را به دست آورد و بنا به اعتقاد بسیاری با این بردها در صف اول مدعیان دریافت تایتل شات بعدی ولترویت قرار گرفت و حتی شایعات بسیاری شنیده می شد که قرار است مبارزه او و کامارو عثمان (مدافع عنوان قهرمانی دسته ولترویت UFC) را در رویداد UFC 249 شاهد باشیم ولی گویا مذاکرات طرفین از نظر مسائل مالی، توجه ماسویدال را جلب نکرد تا این مبارزه فعلاً سر و شکل نگیرد.

البته ممکن است مبارزه عثمان و ماسویدال در اواخر سال هم رخ دهد ولی در حال حاضر گویا یو اف سی به دنبال گزینه دیگری برای ماسویدال می گردد. دِینا وایت رئیس یو اف سی اخیراً در گفتگو با ESPN فاش کرد که او در حال کار کردن روی چیزهای جالبی برای خورخه ماسویدال است و آن چیزهای جالب مبارزه برابر کامارو عثمان نیست!

“ما درباره چیزهای مختلف در حال گفتگو هستیم. ما چیزهای جالب دیگری برای ماسویدال داریم که فعلاً داریم در موردش صحبت می کنیم. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد.”

البته اولین چیز جالبی که با این گفته های وایت در ذهن مخاطبین نقش می بندد، مبارزه خورخه ماسویدال برابر کانر مک گرگور فوق ستاره یو اف سی است. این ایده پس از مبارزه ماسویدال و نِیت دیاز در UFC 244 می تواند بزرگترین نبرد برای خورخه باشد. این را هم باید در نظر گرفت که مک گرگور فعلاً فرصت مبارزه با جاستین گِیجی که از مدعیان جدی سبک وزن است را فعلاً در اختیار ندارد چراکه گیجی و فرگوسن قرار است در رویداد UFC 249 بر سر عنوان قهرمانی موقت سبک وزن به مصاف هم بروند.

یو اف سی همچنین می تواند یک “مبارزه کینه” بین ماسویدال و لیون ادواردز را هم ترتیب بدهد. این دو فاینر بیش از یک سال پیش و پس از رویداد UFC لندن و زمانی که خورخه مشغول مصاحبه با خبرنگار ESPN بود درگیری لفظی پیدا کردند که این جدال لفظی سبب درگیری فیزیکی بین طرفین هم شد که حاصلش تبادل چند ضربه مشت و خونریزی صورت ادواردز بود. ادواردز هم در هشت مبارزه آخر خود در هشت ضلعی پیروز شده و از این نظر مبارزه ماسویدال و ادوارز کاملاً عقلانی به نظر می رسد.

وایت در این باره گفته: “هنوز خیلی زود است. اول باید این سه رویداد در فلوریدا را انجام دهیم و بعد خواهیم دید که قدم بعدی چیست. ما درباره اتفاقات و گزینه های ممکن در حال بحث و گفتگو هستیم.”
نظر شما در این باره چیست؟ اگر مبارزه پرهیجان عثمان و ماسویدال فعلاً قابل برگزاری نباشد، چه حرفی برای ماسویدال شما را هیجان زده خواهد کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز