من سرسخت تر از گاستلوم هستم!

ویتاکر در گفتگو با آریل هلوانی درباره مبارزه پیش رویش برابر آدسانیا سخن گفت.

15:00 27/فروردین/1398
شناسه خبر: ۷۵۰

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، اسرائیل آدِسانیا با غلبه بر کلوین گاستلوم در رویداد UFC 236 ضمن به دست آوردن کمربند قهرمانی موقت دسته میان وزن ، جواز مبارزه بر سر عنوان قهرمانی بلامنازع این دسته برابر رابرت ویتاکر (قهرمان کنونی میان وزن) را نیز به دست آورد.
ویتاکر که با دقت مبارزه آدسانیا و گاستلوم را مشاهده کرده ضمن تبریک به هر دو مبارز بابت عملکرد خوب خود در این نبرد از شرایط مبارزه پیش رویش برابر آدسانیا چنین گفت:
“اگر شما مبارزه را به دقت دیده باشید می توانید نقاط ضعف و به اصطلاح سوراخ هایی که در شیوه مبارزه کردن آدسانیا وجود دارد را ببینید. این شکاف ها در برابر گاستلوم بیشتر از مبارزات پیشین آدسانیا دیده شد.گاستلوم برخی از آن نقاط ضعف ها را نشان ما داد و برخی دیگر را نتوانست نمایان کند و این به دلیل سبک مبارزه و برتری اسرائیل از نظر قد و قامتش بود. گاستلوم در زمان درگیری با چپ ضربه میزند و من با راست! من نسبت به گاستلوم سریعتر هستم و مهاجم بهتری هم هستم.اسرائیل آدسانیا می بایست خیلی نگران من باشد چون مبارزه برابر من مبارزه سختی برای او خواهد بود”.
اگرچه تا به امروز زمان رسمی مبارزه بین رابرت ویتاکر و اسرائیل آدسانیا اعلام نشده اما خبرها حاکی از آن است که این دو فایتر در ماه سپتامبر برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز