نادیده گرفتن عقاب توسط دینا وایت! /کانر مک گرگور در بین پنج فایتر برتر UFC

«دینا وایت» ، کانر مک گرگور را در لیست پنج مبارز برتر UFC قرار داد اما حبیب را نادیده گرفت.

16:35 03/شهریور/1401
شناسه خبر: ۷۶۴۳

دینا وایت، رئیس UFC معتقد است که حبیب نورماگومدوف، که کانر مک گرگور را در بزرگ‌ترین مبارزه قرن شکست داد، خیلی زود بازنشسته شد و با قفس خداحافظی کرد! نباید در این لیست قرار گیرد اما هواداران UFC پس از اینکه وایت، حبیب  را در لیست بهترین مبارزان UFC قرار نداد، درحالی که کانر را در آن گنجانده بود، بسیار متعجب شدند .

 مک گرگور و «راندا روزی » هر دو، که در کارنامه حرفه ای خود چندین شکست سنگین را تجربه کردند، در کنار «جان جونز»، «اندرسون سیلوا» و «ژرژ سنت پیر »در لیست  ۵ نفره وایت قرار گرفته اند.

اما درکمال تعجب، وی نتوانست جایی برای نورماگومدوف بیابد،  همچنین کامارو عثمان هم دیگر فایتری بود که می توانست در لیست قرار گیرد اما ظاهرا وایت او را هم نادیده گرفته است.

وایت پس از توضیح درباره لیست بحث برانگیزش گفت که احساس می‌کند نورماگومدوف زمانی که هشت ضلعی را به درخواست مادرش در اکتبر ۲۰۲۰ ترک کرد، برای بازنشسته شدن خیلی جوان بوده است.

دلیلی که به نظر می رسد آنچنان قانع کننده نیست؛ با توجه به رکورد های بی نظیر حبیب در UFC، مانند دفاع چند باره وی از عنوان قهرمانی و همچنین بدون شکست و بی رقیب بودن در هشت ضلعی و از طرفی شکست دادن کانر مک گرگور ، این سوال پیش می آید چرا دینا وایت نام «عقاب» را که با توجه به آمار، رکورد های قابل توجه ای را در UFC ثبت کرده است، در این لیست نگنجانده و اعتقادی به او ندارد؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز