پول نمی تواند حبیب را برای بازگشت به قفس متقاعد کند

کورمیر معتقد است که یو اف سی با پول نمی تواند عقاب را به هشت ضلعی مبارزه باز گرداند.

15:04 06/دی/1399
شناسه خبر: ۶۲۵۲

به گزارش mma.ir، حبیب نورماگومدوف قهرمان دسته سبک وزن یو اف سی پس از دفاع از کمربند قهرمانی خود برابر جاستین گِیجی اعلام بازنشستگی کرد و چندین بار هم خبرهای مربوط به بازگشت مجددش به قفس را رد کرده است ولی این برای رئیس یو اف سی جواب قطعی نیست. دِینا وایت همچنان معتقد است که می تواند حبیب را برای بازگشت به هشت ضلعی و انجام حداقل یک مبارزه دیگر قانع کند.

وایت اخیراً گفتگویی با BT SPORT داشت که در بخشی از مصاحبه چنین گفت: “فکر می کنم آرزوی پدر حبیب که رسیدن پسرش به رکورد ۳۰-۰ بود همواره در ذهن حبیب نقش بسته‌. و حبیب هم می خواهد به آن دست پیدا کند چون می داند که پدرش این را می خواست. من و او ماه آینده با هم می نشینیم و صحبت خواهیم کرد. ممکن است او قبول نکند و دوباره برای مبارزه برنگردد. الان جوابی برایش نمی دانم. اما کمی اطمینان دارم که درباره اش می توانم با او صحبت کنم.”

اگر طرح وایت و یو اف سی برای ترغیب حبیب به بازگشت، دادن یک چک با مبلغ سنگین است، شاید زیاد کارساز نباشد. دنیل کورمیر قهرمان اسبق دسته های نیمه سنگین وزن و سنگین وزن UFC که البته هم تیمی و دوست نزدیک حبیب هم می باشد در گفتگو با لورا سَنکو در همین باره چنین گفت: “یک بار از حبیب سوال کردم که چقدر پول نیاز است تا یک شخص در داغستان پولدار به حساب بیاید. حبیب گفت ۵ میلیون دلار و با این مبلغ تا آخر عمر پولداری. حبیب خیلی‌ بیشتر از ۵ میلیون ثروت دارد. بنابراین نمی دانم چه مقدار پول در بازگشت او به هشت ضلعی می تواند موثر باشد. دِینا وایت باید پیشنهادی داشته باشد که روح حبیب را برای بازگشت ترغیب کند چون او فردیست که به چیزای زیادی نیاز ندارد. او در حال حاضر و خارج از قفس به قدری پول به دست می آورد که برای بازگشت باید چیزی وجود داشته باشد که او را به چالش بکشاند و به مبارزه بازگرداند. من فکر نمی کنم که پول او را به قفس بازگرداند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز