گِیجی حریف بعدی کانر؟!

گزارش ها از تمایل یو اف سی برای برگزاری مبارز کانر مک گرگور و جاستین گیجی در تابستان حکایت دارد.

17:11 12/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۰۰

به گزارش mma.ir‌، با وجود اینکه در حال حاضر هیچ مبارزه ای برای “بدنام” ایرلندی به طور رسمی ثبت نشده ولی بحث و گمانه زمانی ها در این باره همچنان داغ است‌. در یکی از آخرین خبرهای پیرامون مک گرگور، آریل هِلوانی خبرنگار شبکه ESPN مدعی شد که سازمان UFC به دنبال برگزاری یک مبارزه بین کانر مک گرگور و جاستین گِیجی در تابستان پیش رو است.

مک گرگور (۲۲-۴) ماه گذشته در اولین مبارزه خود در سال ۲۰۲۰ و در رویداد UFC 246 به مصاف دونالد سرونی رفت و تنها در چهل ثانیه کابوی کهنه کار را خلع سلاح کرد. این اولین مبارزه کانر پس از شکست برابر حبیب نورماگومدوف در UFC 229 بود.
گِیجی (۲۱-۲) هم در آخرین مبارزه خود در سپتامبر ۲۰۱۹ به مصاف همین دونالد شرونی رفت و در همان راند اول کابوی را مغلوب ساخت و اکنون رنک پنجم جدول سبک وزن های یو اف سی را در اختیار دارد. او در سه مبارزه آخر خود سه پیروزی در راند نخست برای خود رقم زده.
مبارزه کانر و جاستین می تواند برای ماه جولای در تابستان برگزار شود ولی باید توجه داشت که ایده این مبارزه هنوز قطعی نشده و اگرچه خبرها چیزی فراتر از شایعات است ولی همه چیز به توافق طرفین هم بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز