کانر از رنکینگ خارج شود!

جاستین گِیجی ضمن انتقاد از یو اف سی برای حفظ نام مک گرگور در رنکینگ خواهان خروج نام فایتر ایرلندی از رده بندی سازمان شد.

16:07 04/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۱۹۰

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، کانر مک گرگور ستاره جنجالی یو اف سی پس از شکست برابر حریف نورماگومدوف در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ دور از دنیای قفس بوده و تا به امروز خبری قطعی درباره بازگشت او به کیج شنیده نمی شود و اوایل سال ۲۰۱۹ او با انتشار پستی بازنشستگی خود را اعلام کرد. بازنشستگی که البته از دید بسیاری موقت بوده و او به زودی به قفس مبارزات باز می گردد.
جاستین گِیجی نفر پنجم جدول رده بندی دسته سبک وزن UFC از رویه کنونی یو اف سی برای حفظ کانر مک گرگور در جدول رده بندی باوجود عدم تمایل کانر برای مبارزه انتقاد کرد.
گِیجی در گفتگو با ESPN ضمن ابراز ناراحتی بابت این جریان از یو اف سی خواست تا در صورت ادامه روند فعلی نام کانر را از جدول رده بندی دسته ۱۵۵ پوند خارج نماید.
“کانر نفر سوم رنکینگ است. اگر او نمی خواهد مبارزه کند خب او را از رنکینگ خارج کنید تا سایر مدعیان به جایگاهی که لایقش هستند برسند.”
جاستین در ادامه گفت اگر یو اف سی خواهان حفظ نام کانر در رنکینگ است خود او داوطلبانه گزینه مناسبی برای مبارزه در برابر بدنام ایرلندیست.
“او در رنکینگ است پس می بایست برای مبارزه در دسترس باشد. او تنها فردیست که پیشاپیش من در رنکینگ ایستاده و مبارزه ای نداشته. او برای جایگاهش نیاز دارد که مبارزه کند تا تایتل شات را دریافت نماید و آن مبارزه من هستم. دیگر نمی دانم چه بگویم. مگر اینکه او نخواهد مبارزه کند. در این باره ایده ای دیگری ندارم. من بیشتر نگران چیزهایی هستم که اختیار آن دست خودم است نه چیزهایی که کنترلی روی آن ندارم. اما اگر بخواهم درباره تمایلم بگویم باید بگویم که خیلی دوست دارم دمار از روزگار او دربیاورم. هر موقع شانس این را داشته باشم دمار از روزگار کسی که زیاد حرف می زند دربیاورم ، حتما این کار را خواهم کرد و آن برایم لذت بخش است.”

2 پاسخ به “کانر از رنکینگ خارج شود!”

  1. امیر گفت:

    کانر مک گریگورو عشقه و پادشاه قفس و چه برنده و چه بازنده پادشاه قفس خواهد ماند ستاره تکرار نشدنی قفس ufc کانره

  2. محمد گفت:

    بیا پایین بابا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز