نبرد برای قهرمانی موقت WBC

شورای بوکس جهانی خواهان برگزاری مبارزه گارسیا و کمپبل شد.

15:48 12/تیر/1399
شناسه خبر: ۵۵۰۷

به گزارش mma.ir ، شورای بوکس جهانی (WBC) خواهان برگزاری یک مبارزه بین رایان گارسیا و لوک کمپبِل بر سر عنوان قهرمانی موقت دسته سبک وزن WBC شد.

بر این اساس ادی هِرن کارگزار مشهور بوکس مدعی شد که سازمان WBC در پی سازماندهی نبرد بین گارسیا (۲۰-۰) بوکسر ۲۱ ساله مکزیکی الاصل متولد ایالات متحده امریکا نفر سوم جدول مدعیان این دسته و کمپبِل (۲۰-۳) بوکسر ۳۲ ساله بریتانیایی نفر دوم این جدول و دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن است.

این فرصت زمانی فراهم شد که خاویر فورتونا مدعی، مبارزه برابر خورخه لینارس نفر چهارم جدول مدعیان را برای مبارزه در تاریخ ۲۸ آگوست انتخاب کرد و اکنون همه چیز به توافق دو تیم گارسیا و کمپبل بستگی دارد تا همه چیز رسمی شود.

اریک گومز رئیس Golden Boy Promotions در همین رابطه گفت: “ما همین امروز نامه ای از WBC دریافت کردیم و اکنون در ساز و کار مذاکره با رایان گارسیا هستیم و با تیمش در حال صحبت هستیم. می خواهیم ببینیم که او چه خواسته ای دارد. کمپبل یکی از مبارزانی است که رایان خواهان مبارزه با اوست‌. ما احتمالاً روز جمعه هم ملاقاتی با رایان گارسیا خواهیم داشت تا ببینیم شرایط چگونه پیش می رود.”

اوضاع دسته سبک وزن کمی پیچیده است. واسیل لوماچنکو ستاره اوکراینی آگوست سال ۲۰۱۹ با غلبه بر لوک کمپبل عنوان قهرمانی رها شده دسته سبک وزن WBC را به دست آورد و قهرمان شد. از طرف دیگر دِوین هِنی هم سپتامبر سال ۲۰۱۹ با پیروزی بر زئور عبدالله اِف قهرمان عنوان موقت رها شده WBC شد و نوامبر همان سال با غلبه بر آلفردو سانتیاگو قهرمان (regular) دسته سبک وزن WBC لقب گرفت. برنده مبارزه لینارس و فورتونا هم کمربند قهرمانی الماس WBC را تصاحب خواهد کرد. خود رایان گارسیا هم کمربند نقره ای قهرمانی دسته سبک وزن WBC را در اختیار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز