جلاد نیوزیلندی، دیاز را به مبارزه فرا خواند!

دَن هوکر گفت که با نِیت دیاز چه در سبک وزن و چه در ولترویت مبارزه خواهد کرد.

11:14 24/مهر/1399
شناسه خبر: ۵۸۶۲

به گزارش mma.ir ، نِیت دیاز اخیراً با انتشار ویدیویی از مبارزه دَن هوکر و گیلبرت برنس در UFC 226 که هوکر موفق شد برنس را ناک اوت کند، مدعی شماره یک جدول ولترویت یعنی گیلبرت برنس را مورد تمسخر قرار داد و از طرفی دَن هوکر هم پس از این اتفاق رو به دیاز او را به چالش کشید و از او سوال کرد که می خواهد در سبک وزن با هم رو به رو شوند و یا در ولترویت؟ که البته فعلاً دیاز به آن پاسخی نداده است.

در صورتی که مبارزه دیاز و هوکر ثبت شود به طور قطع نبرد بسیار جذابی را شاهد خواهیم بود، چرا که هر دو مبارز سعی در زدن ضربات مشت بسیار دارند و پیش بینی می شود چیزی همانند مبارزه اخیر دن هوکر و داستین پویریر رخ بدهد. نبردی که یک جایزه پنجاه هزار دلاری اضافه را به خود اختصاص داد.

دیاز پس از باخت سال پیشش برابر خورخه ماسویدال و ناکامی در دست یافتن به کمربند BMF تا بدین لحظه در قفس مبارزه دیده نشده است. البته او بعد از آن مبارزه از وقعه ای طولانی مدت در بازگشت به هشت ضلعی سخن گفته بود که بر آن مصمم بوده است.

یکی از رویدادهای UFC 255 و UFC 256 که رویدادهای مهم پایانی سال ۲۰۲۰ خواهند بود، برای جذاب تر شدن می توانند گزینه نبرد دیاز برابر هوکر را در خود جای دهند و باید دید در عمل چه اتفاقی رخ خواه داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز