ماجرای تجاوز کانر مک گرگور به یک زن ایرلندی و پرونده‌ای که بسته شد !

زن ایرلندی که مدعی شده بود کانر مک گرگور به او حمله کرده است، تصمیم خود را عوض کرده و شکایت خود را پس خواهد گرفت.

07:07 09/اسفند/1401
شناسه خبر: ۸۲۴۱

سامانتا مورفی ۴۰ ساله سال گذشته در تابستان در یک جزیره اسپانیایی ادعا کرده بود که کانر مک گرگور ستاره UFC به او در قایق لوکس خود حمله کرده و شکایت خود را علیه کانر مک گرگور آغاز کرد. مک گرگور اما این موضوع را رد کرد.

خانم مورفی اهل دوبلین است و برای جشن ۳۴ سالگی مک گرگور، در جشن تولد او در ایبزیا حضور پیدا کرده بود. او ادعا کرد که بعد از حمله مک گرگور به او، مجبور شد در بیمارستان بستری شود. او همچنین اظهار کرد که وقتی سعی داشت برای فرار از مک گرگور از قایق خارج شود، دست او آسیب دید و دچار شکستگی شد. این در حالی است که این قایق در ژوئیه (تیر) سال گذشته در بندر فورمنترا قرار داشت.

شاکی پرونده تجاوز کانر مک گرگور، شکایت خود را پس گرفت

اما هم اکنون خانم مورفی از دادگاه عالی ایرلند درخواست کرده تا پرونده اسپانیایی را ختم کند و شکایت خود را از کانر مک گرگور قهرمان سابق UFC پس گرفت.

شب گذشته، منبع آگاهی اعلام کرد: او می‌خواهد که تمام این پرونده ها به اتمام برسند.

پلیس اسپانیا ماه گذشته تایید کرد که پلیس این کشور، تحقیقاتی را در رابطه با مک گرگور انجام داده است. دلیل این موضوع اتهامی است که به مک گرگور از سوی خانم مورفی وارد شد. مک گرگور همواره اتهاماتی که به او وارد شده را شدیدا نفی کرده است.

دادگاه عالی ایرلند همچنین به خانم مورفی اعلام کرده بود که هیچ گونه تصویر یا فیلم مربوط به دوربین های مدار بسته یا تلفن همراه را از این پرونده پخش نکند. اما تنها بعد از یک ماه از شروع پرونده، سامانتا مورفی در روز دوشنبه از دادگاه عالی ایرلند درخواست کرد تا پرونده را مختومه کند و بدین ترتیب شکایت خود از مک گرگور را پس گرفت. او نه تنها درخواست خود را برای خاتمه پرونده در ایرلند اعلام کرد، بلکه از کشور اسپانیا نیز درخواست کرده تا پرونده را ببندد.

به نقل از یک منبع آگاه، خانم مورفی فشار شدیدی را در این مدت در رابطه با این پرونده ها متحمل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز