تمایل کاوانا برای دیدن نبرد سوم مک گرگور و دیاز

مربی کانر مک گرگور از علاقه شخصی خود برای شکل گیری یک مبارزه دیگر بین کانر مک گرگور و نیت دیاز سخن گفت.

14:02 29/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۴۰۶

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، جان کاوانا مربی کانر مک گرگور و تیم SBG ایرلند در گفتگوی اخیرش با مایک پندلتون از سایت BJPenn.com گفت که همواره از ایده مبارزه سوم بین کانر و دیاز حمایت می کند و آن را دوست خواهد داشت.
“من همواره مبارزه سوم با دیاز را دوست داشتم. واقعاً منتظرم عملکرد دیاز را در مبارزه پیش رویش برابر آنتونی پتیس ببینم.البته این از دید یک طرفدار mma است که برای دیدن آن مبارزه هیجان دارد. جاستین گِیجی هم سبک مشابهی را به یاد من می آورد. می دانید او می تواند حجم ضربات زیادی را دریافت کند و در عین حال به مبارزه ادامه دهد. هر کسی در یو اف سی که کانر مایل باشد با آن مبارزه کند حریف خوبی محسوب می شود. آنها چالش های متفاوتی برای کانر دارند و اگر من بین این همه تفنگ بخواهم یک تفنگ را انتخاب کنم، انتخاب من نیت دیاز خواهد بود.”
مک گرگور قهرمان سابق دسته های پر وزن و سبک وزن UFC اولین مبارزه اش برابر نیت دیاز را در رویداد UFC 196 انجام داد که با سابمیشن مغلوب دیاز شد. مبارزه دوم آنها هم در UFC 202 برگزار شد که مک گرگور با امتیاز در این مبارزه به برتری رسید. مبارزه ای که به عنوان “مبارزه شب” و حتی “مبارزه سال” هم انتخاب شد.
دیاز از آن مبارزه به بعد هرگز در قفس مبارزات دیده نشد ولی سرانجام راضی شده تا۱۷ آگوست و در UFC 241 برای نبرد با آنتونی پتیس بار دیگر به هشت ضلعی بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز