جدال هالووی و ادگار در UFC 240

دو فایتر برای مبارزه بر سر عنوان قهرمانی پر وزن یو اف سی در ماه جولای به توافق رسیدند.

17:04 24/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۱۰۴۰

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، مبارزه عنوان قهرمانی دسته پر وزن UFC بین مکس هالووی قهرمان کنونی این وزن و فرانکی اِدگار قهرمان اسبق دسته سبک وزن برای رویداد UFC 240 در نظر گرفته شده است.
بنا به گفته برت اُکاموتو خبرنگار شبکه ESPN دو طرف به طور شفاهی این مبارزه را پذیرفته اند و بحث بر روی جزئیات ادامه دارد.
هالووی و ادگار تا پیش از این دو بار تا آستانه مبارزه پیش رفته اند که بار نخست در رویداد UFC 218 آسیب دیدگی ادگار سبب لغو مبارزه شد و بار دوم در رویداد UFC 222 مصدومیت مکس هالووی باعث کنسل شدن این رویارویی گردید و حالا پس از حدود دو سال بار دیگر این دو فایتر قرار است رو در روی یکدیگر قرار بگیرند البته اگر اتفاق مشابهی همانند دو دفعه قبل رخ ندهد.
اعلام خبر مبارزه هالووی و ادگار البته برای همه خوشایند نبود و مهمترین آنها الکساندر وُلکانوفسکی بود. وُلکانوفسکی پس از ورود به یو اف سی هفت مبارزه خود را به طور پیاپی با پیروزی پشت سر گذاشته و در همین مبارزه آخرش هم ژوزه آلدو قهرمان اسبق پر وزن را شکست داد و امیدوار بود تا مجوز مبارزه بر سر عنوان قهرمانی پر وزن برابر هالووی را به دست آورد که البته تصمیم سازمان مبنی بر انتخاب ادگار به طور حتم باعث یاس و ناامیدی او شده است.
به هر روی مبارزه مکس هالووی و فرانکی ادگار در رویداد UFC 240 بامداد یکشنبه ۶ مرداد ۹۸ به میزبانی ادمونتون ایالت آلبرتا کانادا برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز