حبیب در کنفرانس خبری UFC 249 : پس از این مبارزه UFC هرگز چنین نبردی نخواهد دید !

حبیب نورماگومدوف در کنفرانس خبری UFC 249 از نبردی تاریخی در برابر تونی فرگوسن در ماه آوریل خبر داد.

16:32 18/اسفند/1398
شناسه خبر: ۴۹۳۹

به گزارش mma.ir، کنفرانس خبری UFC 249 با حضور حبیب نورماگومدوف و تونی فرگوسن در شهر لاس وگاس برگزار شد. البته این اولین دیدار این دو فایتر در کنفرانس خبری نیست ولی این بار ، به نظر می رسد که سرانجام باید شاهد نمایش مبارزه آنها در ماه آوریل باشیم.
با توجه به گفته های حبیب و تونی در این کنفرانس خبری، به نظر می رسد که هر کدام مصمم هستند دیگری را شکست دهند. اما ،هر دو مبارز حساسیت های مربوط به این نبرد را درک می‌کنند.حبیب در این کنفرانس خبری در پاسخ به این سوال که این مبارزه برای او چه معنایی دارد، گفت :”این مبارزه برای کمربندها نیست،برای پول نیست، برای pay-per-view (مشاهده به ازای پرداخت) نیست. این در مورد تاریخ است. پس از پنجاه سال، مردم این مبارزه را مشاهده خواهند کرد. این بچه ها پس از دوازده برد در یو اف سی در اوج مبارزه کردند. پس از این مبارزه UFC هرگز چنین نبردی را برگزار نخواهد کرد؛۱۲ برد پیاپی در مقابل ۱۲ برد پیاپی.”
عقاب بارها اظهار داشته است که تونی فرگوسن سخت ترین چالشی است که او با آن روبرو شده است. و فرگوسن نیز نسبت به قهرمان هم همینگونه نظری دارد. در حقیقت این مبارزان احترام متقابل خود را در طول کنفرانس به نحوی حفظ کردند . آنها حتی در هنگام مسخره کردن یکدیگر در طول کنفرانس خبری تا حد امکان از بی احترامی به یکدیگر جلوگیری کردند.
قهرمان سبک وزن UFC، در مورد این واقعیت که او با شخصی مانند تونی فرگوسن روبرو خواهد شد ، اظهار شادمانی کرد او معتقد است تنها راهی که شخص می تواند به مقام یک افسانه دست یابد ، غلبه بر بزرگترین چالش ها است. حبیب گفت:”من با تونی فرگوسن می جنگم. مردم در حال صحبت کردن هستند ، ‘اوه! تونی فرگوسن می تواند او را شکست دهد؟ این سخت ترین چالش او است.این چیزی است که من دوست دارم.”
شنیدن این موضوع که حبیب مشتاق و با انگیزه برای مبارزه با تونی است به نظر یک طرفه نیست و فرگوسن نیز اعتراف کرد که برای مبارزه با حبیب سخت تر از همیشه تمرین می کند.علاوه بر این ، هر دو مبارزه دارای رکورد، ۱۲ نبرد بدون شکست در UFC هستند. بنابراین ، بازنده این مبارزه رکوردی را از دست خواهد داد که برای مدت طولانی و سخت برای آن جنگیده است و باید دید در نهایت کدام یک در پیروزی های خود ، به عدد ۱۳ می رسد؟ تونی یا حبیب؟همه چیز بزودی در UFC 249 مشخص خواهد شد.

4 پاسخ به “حبیب در کنفرانس خبری UFC 249 : پس از این مبارزه UFC هرگز چنین نبردی نخواهد دید !”

  1. مهدی گفت:

    حبیب اکثر حریفاشو با کشتی شکست میده،باید حریفش کشتیگیر خوبی باشه تا به دردسر بیوفته،فرگوسن رو هم قطعا شکست میده.

  2. امیر گفت:

    فرگوسن با کشتی شکست نمیخوره

  3. Ashkan.azad گفت:

    هردو مبارزای خوبین ولی خبیب با استفاده از فنون کشتی و‌درگیری تونی رو شکست میده؛تونی دونالد سرونی رو با سختی شکست داد!!!جلو خبیب شانسی نداره

  4. insane گفت:

    اونی ک شک کنه خبیب نمیبره کاملا دراشتباهه ب مبارزه های خبیب و امارش نگاکنین میبینین چقد باقتدار میبره اما فرگوسان تو لول های اولیه ب زحمت برنده میشد ژسوس اگه بیاد ام ام ای شاید خبیبو ببره اما فرگوسان اصلا قابل مقایسه با خبیب نیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز