دو مدعی داوطلب نبرد با عثمان

ماسویدال و کاوینگتون برای مبارزه با قهرمان در UFC 251 اعلام آمادگی کردند.

22:15 14/تیر/1399
شناسه خبر: ۵۵۲۲

به گزارش mma.ir‌ ، با مثبت اعلام شدن تست دوپینگ گیلبرت بِرنس چلنجر عنوان قهرمانی دسته ولترویت یو اف سی و باز ماندن او و مربی اش از پرواز اختصاصی به جزیره یاس ابوظبی در امارات، حالا شرایط کمی پیچیده به نظر می رسد.‌ اگر کامارو عثمان حتماً تمایل به مبارزه در این رویداد داشته باشد یو اف سی به دنبال جایگزینی برای برنس خواهد بود. با اعلام خبر تست مثبت مبارز برزیلی، دو فایتر رنک بالا و مدعی ولترویت برای مبارزه با عثمان و حفظ هیجان رویداد UFC 251 اعلام آمادگی کردند. این دو مبارز خورخه ماسویدال دارنده کمربند BMF و کولبی کاوینگتون مبارز منفور و چلنجر سابق ولترویت می باشند که با انتشار توئیتی در حساب توئیتری خود برای این مبارزه داوطلب شدند.

تا پیش از امضای قرارداد مبارزه برنس و عثمان، یو اف سی به طور جد به دنبال توافق با ماسویدال برای پذیرش مبارزه با عثمان بود ولی به گفته ماسویدال پیشنهاد دستمزدی پایین (حتی کمتر از مبارزه قبل او با نِیت دیاز) باعث شد تا او این پیشنهاد را رد کند.

کاوینگتون هم که مبارزه قبل او با عثمان بر سر عنوان قهرمانی بود به دنبال انتقام شکستش برابر کابوس نیجریه ای است. حال باید دید که آیا یو اف سی یکی از این دو داوطلب را برای مبارزه با عثمان انتخاب می کند و یا به طور کلی مبارزه عنوان قهرمانی ولترویت از دستور کار رویداد UFC 251 خارج خواهد شد و به یکی دیگر از رویدادهای آتی سازمان منتقل می شود؟!

یک پاسخ به “دو مدعی داوطلب نبرد با عثمان”

  1. وارث گفت:

    عثمان قهرمان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز