تست کرونای گیلبرت بِرنس مثبت شد!

نبرد عثمان و برنس در مِین ایونت رویداد UFC 251 لغو گردید.

21:41 14/تیر/1399
شناسه خبر: ۵۵۱۸

به گزارش mma.ir ، به نقل از وبسایت ام ام اِی جانکی نتیجه تست کرونای گیلبرت برنس چلنجر دسته ولترویت یو اف سی و مربی اش گِرِگ جونز مثبت اعلام شد و بنابراین مهمترین مبارزه رویداد UFC 251 که نبرد عنوان قهرمانی ولترویت بین کامارو عثمان و گیلبرت برنس بود را باید کنسل شده بدانیم.

در حالی که یو اف سی در طی ماه های مِی و ژوئن در مجموع تنها ۳ مورد تست مثبت کرونا داشت، روز جمعه به تنهایی ۴ مورد مثبت دیگر گزارش شد.

برنس و مربی او در لاس وگاس و یکی از مکان های اختصاصی یو اف سی قبل از پرواز اختصاصی فایترها به جزیره یاس ابوظبی مورد آزمایش قرار گرفتند و با مثبت اعلام شدن تست، آنها از پرواز به امارات منع شدند.

با این وجود هنوز دو مبارزه عنوان قهرمانی دیگر در فایت کارت رویداد UFC 251 باقی مانده. الکساندر وُلکانوفسکی و مکس هالووی بر سر عنوان قهرمانی پر وزن ریمچ خواهند داشت. ژوزه آلدو و پِتر یان هم برای تصاحب عنوان رها شده دسته خروس وزن یو اف سی رو در روی یکدیگر خواهند ایستاد.

اکنون باید دید که آیا یو اف سی جایگزینی برای برنس برای تقابل با عثمان در نظر خواهد گرفت یا اینکه به طور کل مبارزه عنوان قهرمانی ولترویت از دستور کار سازمان خارج می شود؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز