رسمی: بازگشت دیاز بزرگ در یو اف سی ۲۶۶

مبارزه پنج رانده نیک دیاز و رابی لاولر ۲ اواخر سپتامبر برگزار می شود.

13:21 23/تیر/1400
شناسه خبر: ۶۸۵۸

به گزارش mma.ir ، پس از مدت ها بحث درباره امکان بازگشت نیک دیاز به دنیای مبارزه سرانجام این خبر به طور رسمی تایید شد و حالا برادر بزرگ دیازها قرار است صبح یکشنبه چهارم مهر ماه در کومین ایونت رویداد UFC 266 که نبردی پنج رانده خواهد بود به مصاف رابی لاولر قهرمان اسبق دسته ولترویت یو اف سی برود.

آخرین مبارزه نیک دیاز (۲۹ برد-۶ باخت و ۲ مبارزه بی نتیجه) به سال ۲۰۱۵ و برابر اندرسون سیلوا باز می گردد جایی که سیلوا مبارزه را به سود خود تمام کرد ولی به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگ او نتیجه این نبرد به “بی نتیجه” تغییر پیدا کرد.

رابی لاولر (۲۸ برد-۱۵ باخت و ۱ مبارزه بی نتیجه) سی و نه ساله قهرمان پیشین دسته ولترویت یو اف سی یکی از فایترهای جذاب سازمان است که پیروزی های بزرگی برابر مبارزانی چون: روری مک دونالد (دو بار)، جانی هندریکس، کارلوس کاندیت، دونالد کابوی سرونی و بسیاری از فایتران دیگر در طی دوران بیست ساله خود داشته. لاولر در حال حاضر روی نوار چهار شکست پشت سر هم بوده که آخرین آنها برابر نیل مگنی در آگوست قبل بود.

دیاز و لاولر پیش از این یک بار سابقه مبارزه برابر یکدیگر را دارند که به سال ۲۰۰۴ و رویداد UFC 47 بازمی گردد که در آن دیاز با ناک اوت در راند دوم پیروز میدان شد.
رویداد یو اف سی ۲۶۶ به میزبانی T-Mobile Arena لاس وگاس برگزار می شود و در تیتر این رویداد الکساندر وُلکانوفسکی قهرمان دسته پر وزن برای دفاع از کمریند قهرمانی خود با برایان اورتگا مصاف خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز