رویارویی “ریم” و “دراگو” در یو اف سی وگاس ۱۸

آلیستر اووریم در تیتر این رویداد به مصاف الکساندر وُلکوف خواهد رفت.

11:28 15/بهمن/1399
شناسه خبر: ۶۳۸۴

به گزارش mma.ir ، رویداد بعدی سازمان یو اف سی موسوم به UFC Fight Night 184 یا همان UFC Vegas 18 بامداد یکشنبه ۱۹ بهمن ۹۹ به میزبانی سالن ‘یو اف سی اِیپکس’ در لاس وگاس ایالت نوادا برگزار خواهد شد.

در تیتر مبارزات این رویداد شاهد برگزاری یک نبرد از دسته سنگین وزن بین آلیستر اووریم (۴۷ برد-۱۸ باخت-۰ مساوی-۱ بی نتیجه) قهرمان اسبق K-1، DREAM و STRIKEFORCE و الکساندر ولکوف (۳۲ پیروزی-۸ باخت) قهرمان اسبق سنگین وزن Bellator خواهیم بود. اووریم ۴۰ ساله هم اکنون رنک شماره پنج جدول سنگین وزن های یو اف سی را در اختیار دارد و امیدوار است تا با پیروزی برابر ولکوف یک بار دیگر توسط سازمان شانس مبارزه بر سر کمربند قهرمانی را دریافت کند. در سمت مقابل، ولکوف فایتر ۳۲ ساله روس که رنک شماره شش جدول سنگین وزن یو اف سی است برای شکست روند سینوسی اخیر خود قدم به کیج می گزارد تا سال ۲۰۲۱ را با یک برد روحیه بخش آغاز نماید.

در دیگر مبارزه مهم این مسابقات، کوری سندهِگن (۱۳-۲) و فرانکی ادگار (۲۳-۸-۱) که قهرمان اسبق دسته سبک وزن است، در یک مبارزه از دسته خروس وزن رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

در یک مبارزه مهم دیگر برای ما، بن ایل داریوش (۱۹-۴-۱) مبارز آشوری متولد ایران با کارلوس دیگو فریرا (۱۷-۲) برزیلی نبرد حساس خواهد داشت. داریوش و فریرا یک بار در سال ۲۰۱۴ و در رویداد یو اف سی ۱۷۹ سابقه رویارویی داشتند که در آن مبارزه داریوش با رای متحد داوران این مبارز برزیلی را مغلوب کرده بود.

برنامه کامل مبارزات رویداد یو اف سی وگاس ۱۸ بدین شرح می باشد:

مبارزات مقدماتی:
پر وزن: سئونگ وو چوی برابر یوسف ضلال
مگس وزن زنان: مولی مک کان برابر لارا پروکوپیو
خروس وزن زنان: کارول رُزا برابر جوزلین ادواردز
نیمه سنگین وزن: مایک رودریگز برابر دنیلو مارکز
سبک وزن: مایکل جانسون برابر کلی گیدا

مبارزات اصلی:
سبک وزن: کارلوس دیگو فریرا برابر بن ایل داریوش
مگس وزن: الکساندره پانتوجا برابر مانل کِیپ
خروس وزن زنان: ماریون رینائو برابر مِیسی چیاسون
خروس وزن: کوری سندهگن برابر فرانکی ادگار
سنگین وزن: آلیستر اووریم برابر الکساندر وُلکوف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز