“او را له خواهم کرد”

آلیستر اووِریم از ریمچ برابر جرزینهو رُزِنسترایک استقبال می کند.

09:58 19/شهریور/1399
شناسه خبر: ۵۷۶۱

به گزارش mma.ir ، پس از پیروزی آلیستر اووِریم برابر آگوستو ساکای در مسابقات یو اف سی وگاس ۹ سوال بسیاری از طرفداران “ریم” این بود که حالا قدم بعدی برای مبارز محبوبشان چیست؟! یکی از گزینه های مطرح شده در این بازه زمانه ریمچ برابر جرزینهو رُزِنسترایک است. اووریم و رُزنسترایک در دسامبر سال ۲۰۱۹ و در مسابقات UFC on ESPN 7 به مصاف یکدیگر رفتند که با وجود برتری آلیستر در طول هر چهار راند مبارزه ولی در ثانیه های آخر راند پنجم یک ضربه سنگین مشت از مبارز سورینامی باعث دو تکه شدن لب اووریم و اعلام پایان مبارزه توسط داور گردید. همین جریان باعث شده تا قهرمان اسبق کی وان، استرایک فورس و دریم مشکلی با ایده ریمچ برابر جرزینهو نداشته باشد و از آن استقبال هم کند.

“من آن مرد را کتک زدم و تربیتش کردم. به نظر من این یک تصمیم بد توسط داور بود که در لحظات پایانی مبارزه آن را متوقف کرد. من مشکلی با انجام دوباره این مبارزه ندارم. در ذهن خودم من قبلاً او را شکست داده ام و او فقط روی کاغذ پیروز مبارزه شد. من مشکلی با ریمچ ندارم.”

آلیستر در پنج مبارزه اخیرش ۴ پیروزی و ۱ باخت داشته که آن یک باخت هم شکست عجیبش برابر رُزِنسترایک بود. اووریم ۴۰ ساله اکنون قصد دارد تا پیش از بازنشستگی یک بار دیگر شانس مبارزه بر سر کمربند را به دست آورد. اما اووریم می داند که برای این اتفاق حداقل به یک برد دیگر احتیاج دارد و از طرفی فعلاً شانس فرانسیس انگانو برای دریافت تایتل شات بیشتر از اوست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز