ریمچ آدسانیا – ویتاکر شاید وقتی دیگر!

قهرمان سابق میان وزن قبل از دریافت تایتل شات بعدی باید حداقل یک مبارزه دیگر را برنده شود.

17:03 24/دی/1399
شناسه خبر: ۶۲۹۳

به گزارش mma.ir ، اسرائیل آدسانیا قهرمان بدون شکست دسته میان وزن یو اف سی پس از غلبه بر پائولو کاستا تصمیم دارد تا به یک وزن بالاتر برود و یان بلاهوویچ قهرمان جدید نیمه سنگین وزن را در ماه مارس به چالش بکشد. در صورت پیروزی آدسانیا برابر بلاهوویچ او نام خود را بزرگتر خواهد کرد و شاید سوپرفایت او برابر جان جونز را در همین سال ۲۰۲۱ نظاره گر باشیم.

حالا باید دید تکلیف مدعیان دسته میان وزن چه خواهد شد؟ و چه کسی می تواند تایتل شات بعدی را به دست آورد. مدتی پیش صحبت از جرد کنونییر بود و برخی معتقد بودند چلنجر بعدی می تواند او باشد ولی با شکست او برابر رابرت ویتاکر در رویداد UFC 254 نام کنونییر از بین کاندیداهای دریافت تایتل شات بعدی خط خورد.

تا همین اواخر دِینا وایت برای برگزاری ریمچ آدسانیا و ویتاکر از خود تمایل نشان داده بود ولی اکنون گویا تمایل رئیس به این مبارزه کمرنگ شده است.

“فکر نمی کنم او (رابرت ویتاکر) تایتل شات بعدی را به دست آورد. او نخست باید با کس دیگری مبارزه کند. و البته آینده به مبارزه آدسانیا و یان بلاهوویچ بستگی دارد. ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.”
البته به نظر می رسد خود رابرت ویتاکر هم با انجام یک یا حتی چند مبارزه دیگر پیش از رویارویی مجدد با آدسانیا مشکلی نداشته باشد.

“اوه مرد اون مبارزه سختیه. من مشتاق مبارزه با او نیستم. اون مبارزه سختیه. اون خیلی خوبه. و تو مبارزه آخرش بهتر هم به نظر می رسید. و واقعیت اینه که اون تو مبارزه قبلی من را شکست داده. اما احساس می کنم که چند ترفند در آستینم دارم که می توانم در مبارزه با او آنها را رو کنم. و احساس می کنم که این بار می توانم متفاوت تر ظاهر بشوم و صادقانه بگویم می دانم که او چیزهای جدید دیگری در سر دارد که برایش بهتر است که آن کارها را بکند. من به او فکر نمی کنم. ممکن است او کمی بیشتر بتواند به آن فکر کند، می تواند به نیمه سنگین وزن و سنگین وزن برود‌. او هر کاری که بخواهد بکند من را اذیت نمی کند.”

حالا باید منتظر ماند و دید که ویتاکر در مبارزه بعدی خود برابر کدام یک از مدعیان میان وزن قرار می گیرد و نتیجه آن چه می شود؟ نتیجه مبارزه آدسانیا و بلاهوویچ چه خواهد شد و آیا آدسانیا به تالار چمپ چمپ ها اضافه خواهد شد؟ و طرح آدسانیا پس از مبارزه با بلاهوویچ چه خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز