خط و نشان پادشاه سابق و کنونی مگس وزن UFC برای یکدیگر

سهودو: “فیگوردو را در یک دقیقه ناک اوت میکنم/فیگوردو: صدایش را خفه می کنم.”

21:16 16/دی/1399
شناسه خبر: ۶۲۸۳

به گزارش mma.ir، وبسایت خبری MMAFighting دیویسون فیگوردو قهرمان دسته مگس وزن را به عنوان فایتر برتر سال ۲۰۲۰ معرفی‌ کرد. فیگوردو برزیلی در سالی که گذشت چهار مبارزه‌ی قهرمانی را با موفقیت پشت سر گذاشت. او در ماه نوامبر و دسامبر و در مدت کوتاه ۲۱ روز، ۲ بار سر وزن رسید تا از کمربند قهرمانی مگس وزن خود دفاع کند. هنری سهودو قهرمان پیشین و بازنشسته‌ی دسته‌ی مگس وزن و خروس وزن یو اف سی‌ یک بار دیگر و در توییتر خود انتخاب فیگوردو را به عنوان برترین مبارز سال زیر سوال برد. سهودو عکسی از فیگوردو منتشر کرد که در آن فیگوردو مشغول سشوار کشیدن موی خانمی در آرایشگاه است. سهودو زیر عکس نوشت: “میبینم که متخصص سشوار کشیدنی (خوردنی) چون توی مسابقه‌ی آخرت افتضاح بودی. و دانا وایت این فایتر سال شماست؟ من در راند اول و در اولین دقیقه ناک اوتش میکنم”.

در حالی که هنری سهودو در دوران بازنشستگی به سر می برد، بارها گفته که در صورت تدارک یک سوپر فایت حاضر است که از بازنشستگی خود برگردد.
دیویسون فیگوردو هم در مصاحبه‌ای خواستار روبرو شدن با هنری سهودو شد. فیگوردو در مصاحبه‌ی اخیر خود گفت: “من یک سوپر فایت سر کمربند BMF میخواهم. اگر یو اف سی‌ هم این نبرد را می خواهد می تواند روی من حساب کند. این هم مبارزه‌ی عالی‌ دیگری خواهد شد که در کارنامه ام قرار می گیرد. آنها می توانند کمربند رو بین مگس وزن و خروس وزن انتخاب کنند، وزن را انتخاب کنند و ببینند چه کسی‌ خفنترین (BMF) مبارز است. میخواهم که با سهودو مبارزه کنم. او خیلی‌ حراف است، او همیشه در مورد دیگران حرف میزند. بنابراین میخواهم که صدایش را خفه کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز