شرط عنوان دار BMF برای مبارزه در ۲۰۲۰

ماسویدال: “مبلغی که ارزش من را داشته باشد بدهند تا به قفس برگردم.”

15:58 07/تیر/1399
شناسه خبر: ۵۴۹۰

به گزارش mma.ir‌، کامارو عثمان قهرمان دسته ولترویت UFC قرار بود در رویداد UFC 251 به مصاف خورخه ماسویدال دارنده کمربند BMF یو اف سی برود ولی عدم دستیابی بر سر یک توافق مالی بین یو اف سی و ماسویدال باعث شد تا این مبارزه شکل نگیرد و گیلبرت بِرنس به جای ماسویدال تایتل شات را دریافت نماید.

ماسویدال از یو اف سی انتظار دارد تا مبلغی بیشتر و شایسته او به وی پرداخت کنند تا در هشت ضلعی حاضر شود.

“اگر ما به اندازه ارزش خود دستمزد بگیریم، اصلاً مهم نیست حریفمان چه کسی باشد. من مبارزه می کنم چون این کار را دوست دارم. من این کار را به مدت هفده سال است که انجام می دهم. من دوست دارم این کار بکنم اما بالاخره باید هر دفعه که مبارزه می کنم بابتش پول بگیرم. اگر حریف بعدی من نِیت دیاز باشد یا کس دیگر، برایم فرقی نمی کند. فقط مبلغی را که شایسته اش هستم به من بدهید. البته خودم دوست دارم با نِیت مبارزه کنم چون دفعه پیش نشد که او را به خواب عمیق فرو ببرم.”

ماسویدال و دیاز در رویداد UFC 244 و بر سر عنوان BMF به مصاف هم رفتند که ماسویدال با ناک اوت فنی (توقف مبارزه توسط پزشک) پیروز میدان شد. با اینکه چیزی حدود شش ماه تا پایان سال ۲۰۲۰ باقی مانده ولی خورخه ماسویدال اطمینان دارد که در صورت محقق شدن شروطش، پیش از ۲۰۲۱ به هشت ضلعی باز خواهد گشت.

“اگر خدا بخواهد، امسال باز می گردم. چیزی که نباید رخ بدهد این است که من دستمزدی نگیرم یا کمتر به من پول بدهند. من یک ارزشی دارم و فرمولی که برای آنچه که ارزش آن را دارم به دست می آوریم. من آدم تازه کاری نیستم. من از آن دسته افرادی نیستم که تازه به یک عنوان رسیده باشد. من قبل از این هم در سازمان ها و جاهای مختلف در این موقعیت بوده ام و ما خوب می دانیم که چطور در موردش حساب و کتاب کنیم. من یک سهم عادلانه از پولی که برای یو اف سی می آورم را می خواهم.”

یک پاسخ به “شرط عنوان دار BMF برای مبارزه در ۲۰۲۰”

  1. سیامک یاسمی گفت:

    خورخه ماسویدال با من همکلاسی بود و همش به فکر ساک باشگاه بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز