شکستگی استخوان حدقه‌ ره آورد UFC 249 برای “اِل کوکوی”

تونی فرگوسن تا راند پنجم مبارزه برابر گِیجی ایستادگی کرد اما در نهایت با آسیب دیدگی قفس را ترک نمود.

18:56 22/اردیبهشت/1399
شناسه خبر: ۵۳۵۹

به گزارش mma.ir ، در حالی که رویداد یو اف سی ۲۴۹ طبق برنامه برای تونی فرگوسن پیش نرفت ولی نباید فراموش کرد که “ال کوکوی” همچنان یکی از بهترین و سرسخت ترین های سبک وزن است. او قبل از اعلام پایان مبارزه توسط هِرب دین (داور)، به مدت بیشت و هشت دقیقه ضربات سخت دست و پای جاستین را تحمل کرد ولی در نهایت دستش از عنوان قهرمانی موقت کوتاه ماند.

پس از این اتفاق دِینا وایت رئیس یو اف سی خبر داد که فرگوسن پس از پایان مبارزه به بیمارستان برده شد تا به وضعیتش رسیدگی شود. بر اساس توئیتی که کِوین لول از “یاهو اسپورتز” منتشر کرده، فرگوسن از ناحیه استخوان حدقه دچار شکستگی شده است. هنوز صحبتی از شدت دقیق آسیب دیدگی و دوری تونی فرگوسن از تمرینات و مسابقات نیست ولی آسیب های این چنینی در UFC رایج است و از چهار ماه تا یک سال بسته به میزان آسیب فایتر را دور از دنیای مبارزه نگه می دارد.

اگر ما دوست دادیم تونی هر چه زودتر به قفس مبارزات بازگردد ولی مدتی زمان برای استراحت و بازیابی برای “ال کوکوی” ضروری خواهد بود. ما هنوز خواهان مبارزه حبیب و تونی در آینده هستیم و پست آخر فرگوسن در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که تونی هرگز تسلیم نخواهد شد.

“برد یا باخت، همواره مثل یک قهرمان عمل کن. فقط شب، شبِ من نبود!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز