طعنه جان جونز به آدسانیا !

جونز: من یک مرد هستم و آدسانیا یک کودک است.

17:51 15/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۷۱۶

به گزارش mma.ir ،جان جونز که بواسطه سبک خاص مبارزه اش ، از طرفداران بی شماری برخورد است در تازه ترین اظهارات خود گفت که خواستار مبارزه های فوق العاده ای در هشت ضلعی است. در حقیقت جونز ، چندین سال است که بر دسته ی نیمه سنگین وزن یو اف سی تسلط دارد و در این دسته مبارزه ای که ذهنش را درگیر کند وجود ندارد و به نظر می رسد که تنها دلیلی که او می خواهد به سمت مبارزه در سنگین وزن برود همین موضوع است.

صحبت های مبنی بر جدال جان جونز و اسرائیل آدسانیا به گوش می رسد و این موضوع بین این دو تنها با گذر زمان جدی شده است و طرفداران بر این باورند که هر دوی آن‌ها در مسیر مبارزه با هم هستند. آدسانیا، حتی موافقت کرده‌است که در سنگین‌وزن با جونز مبارزه کند. با این حال، جونز این ادعا از سوی آدسانیا را زیادی جدی نگرفته است.جونز همچنین ادعا کرد که آدسانیا از مبارزه با او هراس دارد. جونز معتقد است که او جلوتر از آدسانیا در هر جنبه از مبارزه است.

جونز در مورد اسرائیل آدسانیا گفت: “حقیقت این است که او امروز ترسیده‌است. در “۲۰۲۱” هم از ترس، زهره‌ترک می شود.من مرد هستم، او مثل کودکی است که به این بازی می‌آید. من آنچه را که باید ثابت کرده ام ! شما شخصی مثل کانر دارید که بیشتر از من پول دریافت می کند ولی من یک اسم خانوادگی در جنگ هستم”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز