کار درست را بکن و ریمچ را به من بده!

کورمیر از میوچیچ خواست تا فرصت یک مبارزه دیگر را به او بدهد.

18:53 14/بهمن/1398
شناسه خبر: ۴۶۹۸

به گزارش mma.ir ، در هفته اخیر گزارش هایی شنیده شد که استیپه میوچیچ قهرمان دسته سنگین وزن UFC از بند مصدومیت رهایی یافته اما برای انتخاب مبارزه بعدی خود باید کمی فکر کند.

در حالی که بسیاری انتظار داشتند که قهرمان دو دوره سنگین وزن UFC به انجام مبارزه سوم برابر دنیل کورمیر تمایل داشته باشد ولی گویا میوچیچ خواهان ریمچ برابر فرانسیس انگانو است.
کورمیر که آگوست سال قبل با ناک اوت فنی در راند چهارم برابر میوچیچ شکست خورده بود از این موضع استیپه ناراضی به نظر می رسد و درباره این جریانات گفته: “منظور من این است که من و استیپه برای مبارزه بعدیمان باید برابر هم بایستیم. این چیزیست که باید رخ بدهد. می دانم که آنها گفته اند می خواهند چیزهای جدیدی رخ بدهد. خب خیلی هم عالی! من هم بعد از اینکه بر او پیروز شدم چیزهای جدیدی می خواستم و به او ریمچ دادم. بنابراین فقط انجام کار درست، درست است. تو محترمی میوچیچ! درسته استیپه؟ تو یک آتشنشانی، جان انسان ها را نجات می دهی. تو همیشه کارهای درست انجام می دهی. کار درست را انجام بده و به من ریمچم را بده.”
اگر چه از نظر پزشکی میوچیچ برای مبارزه مشکلی ندارد اما قهرمان سنگین وزن می خواهد آهسته آهسته برای مبارزه بعدی خود آماده شود تا از هر گونه آسیب دیدگی محتمل از ناحیه چشمش جلوگیری نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز