نگاهی به فایت کارت UFC 251

با کنار رفتن بِرنس، ماسویدال جایگزین او برای مبارزه عثمان شد و حالا جزیره یاس میزبان سه مبارزه بر سر عنوان قهرمانی خواهد بود.

15:25 18/تیر/1399
شناسه خبر: ۵۵۲۵

به گزارش mma.ir ، رویداد UFC 251 یکشنبه ۲۲ تیر ۹۹ (۱۲ جولای ۲۰۲۰) و به میزبانی “جزیره مبارزه” در جزیره یاس ابوظبی، امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

این اولین میزبانی ‘جزیره مبارزه’ از رویدادهای یو اف سی می باشد. در تیتر این رویداد کامارو عثمان قهرمان دسته ولترویت برای دومین دفاع از کمربند قهرمانی خود قدم به هشت ضلعی خواهد گذاشت. حریف ‘کابوس نیجریه ای’ در این رویداد قرار بود گیلبرت بِرنس برزیلی باشد ولی با مثبت اعلام شدن تست COVID-19 برنس، نام او از فهرست مبارزات کنار گذاشته شد. از این رو یو اف سی دو گزینه پیش روی خود دید. یا رویداد UFC 251 را بدون مبارزه قهرمانی ولترویت برگزار کند یا اینکه حریفی جایگزین برای رویارویی با عثمان پیدا کند که البته یافتن فایتری که در فاصله شش روز مانده به برگزاری مسابقات کار آسانی نبود ولی یو اف سی ترجیح داد تا اینکار را بکند. در بین مبارزان مدعی این دسته، خورخه ماسویدال و کولبی کاوینگتون آمادگی خود را برای جایگزینی اعلام کردند که در این بین یو اف سی با دارنده BMF مذاکرات خوب و سریعی انجام داد و بلافاصله از ماسویدال تست کرونا هم گرفته شد و سپس نبرد عثمان و ماسویدال برای تیتر UFC 251 اعلام شد.

در مبارزه ماقبل نبرد اصلی این رویداد، الکساندر وُلکانوفسکی برای نخستین دفاع از کمربند قهرمانی پر وزن خود، در یک ریمچ به مصاف مکس هالووی قهرمان سابق این دسته خواهد رفت.

در سومین مبارزه عنوان قهرمانی که بر سر کمربند رها شده خروس وزن UFC خواهد بود، ژوزه آلدو قهرمان اسبق پر وزن با پِتر یان به تقابل خواهد پرداخت‌.

در یک مبارزه دیدنی از دسته کاه وزن زنان هم، جسیکا آندراد و رُز نامایوناس ِقهرمانان پیشین این دسته برای دومین بار رو در روی یکدیگر خواهند ایستاد. اولین رویارویی نامایوناس و آندراد به ماه می سال ۲۰۱۹ و UFC 237 باز می گردد، جایی که مبارز برزیلی با اجرای یک اسلم نامایوناس را به طور وحشتناکی ناک اوت کرد‌. رُز پس از آن مبارزه دیگر هیچ مبارزه ای انجام نداد و حالا برای انتقام و جبران آن شکست قدم به هشت ضلعی می گذارد.

برنامه کامل مبارزات رویداد UFC 251 بدین شرح می باشد:

مبارزات مقدماتی شماره یک:
خروس وزن: دِیوی گِرَنت برابر مارتین دِی
خروس وزن زنان: کَرول رُزا برابر وَنِسا مِلو
مگس وزن: رولیَن پایوا برابر ژالگاس ژوماگولوف
سنگین وزن: مارسین تایبورا برابر ماکسیم گریشین

مبارزات مقدماتی شماره دو:
سبک وزن: لئوناردو سانتوس برابر رومَن بوگاتوف
پر وزن: مکوان امیرخانی برابر دَنی هِنری
ولترویت: الیزیو زالِسکی دوس سانتوس برابر مسلم صالیخوف
نیمه سنگین وزن: وُلکان اُزدِمیر برابر جیری پروسازکا

مبارزات اصلی:
مگس وزن زنان: آماندا ریباس برابر پِیج وَنزانت
کاه وزن زنان: جسیکا آندراد برابر رُز نامایوناس
مبارزه عنوان قهرمانی خروس وزن: پِتر یان برابر ژوزه آلدو
مبارزه عنوان قهرمانی پر وزن: الکساندر وُلکانوفسکی برابر مکس هالووی
مبارزه عنوان قهرمانی ولترویت: کامارو عثمان برابر خورخه ماسویدال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز