چند مبارزه ببر بعد من را چلنج کن!

جسیکار آندراده گفت یوانا یدژیچیک باید روال معمول را طی کند.

17:00 07/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۲۱۱

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، جسیکا آندراده (۲۰-۶) فایتر برزیلی اخیراً با پیروزی بر رُز نامایوناس کمربند قهرمانی کاه وزن زنان UFC را به دست آورد.
او تا قبل از پیروزی بر نامایوناس بردهای ارزشمندی برابر کارولینا کوالکوویچ،تشیا تورس و کلودیا گادِلا به دست آورده بود.
پس از پیروزی آندراده بر نامایوناس شائبه ای به وجود آمد که حرکت اسلم او که موجب ناک اوت شدن نامایوناس شد قانونی نبوده و خود آندراده در مورد این قضیه در مصاحبه با mmafighting چنین گفت: “من به شما این را می گویم. این مسئله من را اذیت نمی کند. فکر می کنم آنهایی که این حرف را می زنند واقعاً چیزی درباره مبارزه نمی دانند چون من او را اسپایک نکردم بلکه حرکت اسلم را انجام دادم و چون او بازوی من را گرفته بود به آن شکل به کف قفس برخورد کرد. اگر شما مبارزات من را تماشا کنید می بینید که من این حرکت را همیشه انجام داده ام. در مقابل یوانا،کلودیا گادلا و تشیا تورس.آن یک اسلم بود.”
آخرین شکست آندراده در UFC برابر یوانا یدژیچیک قهرمان اسبق کاه وزن زنان بود. آن پیروزی آخرین دفاع یوانا از کمربندش بود و پس از آن او کمربندش را به رُز نامایوناس باخت. آندراده درباره ایده ریمچ برابر یوانا یدژیچیک گفت که یوانا قبل از اینکه او را چلنج کند می بایست چند پیروزی به دست بیاورد.
“هر کسی انتظار دارد که من با یوانا مبارزه کنم اما او می بایست کار کند و سعی کند که فرصت دیگری برای دریافت نبرد بر سر کمربند به دست آورد. وقتی من با او مبارزه کردم و شکست خوردم می بایست برمی گشتم و دوباره سعی می کردم. من سه مبارزه با فایتران رنک بالا را پیروز شدم تا فرصت دیگری به دست آوردم. یوانا هم اگر می خواهد با من مبارزه کند باید این روال را طی کند. او اول با دختران رنک بالا مبارزه کند و وقتی چند پیروزی به دست آورد فرصت این را خواهد داشت که با من مبارزه کند. من معتقدم در حال حاضر برنده مبارزه نینا برابر تاتیانا یا میشله واترسون می تواند نفر بعدی برای مبارزه بر سر کمربند باشد. من صبر خواهم کرد و وقتی UFC به من زنگ زد برای مبارزه آماده خواهم بود”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز