جسیکا و نامایوناس دوباره در مقابل هم؟

آندراد:”مشتاق مبارزه دوباره در مقابل رُز هستم”.

14:37 01/خرداد/1398
شناسه خبر: ۱۱۷۵

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ،پس از آنچه که در UFC 237 در ریودوژانیرو برزیل رخ داد و رُز قاتل در مقابل ملکه برزیلی، جسیکا آندراد نتوانست از کمربند خود دفاع کند و دست خالی از قفس یو اف سی بیرون آمد،خبرهایی مبنی بر تمایل رُز نامایوناس برای بازی مجدد در برابر آندراد به گوش می رسید ولی خبری از تمایل قهرمان جدید یعنی جسیکا آندراد نبود اما،به نظر می رسد او هم مشتاق بازی مجدد است و از تمایل خود برای نبردی دوباره در برابر رُز قاتل، سخن گفته است.

جسیکا آندراد در این باره گفت:”بدون تردید مشتاق مبارزه دوباره در مقابل رُز هستم.حرکت او مهربانانه بود چرا که او برای دفاع از کمربند به ریو آمد در صورتی که هیچ اجباری برای این کار نداشت. اگر او بخواهد برای بازی قهرمانی به میدان برود، من هم مانند او به شهر او ‘دنور’خواهم رفت. اما اگر او تمایلی نشان ندهد، این بازی با برنده انسارف و سوارز خواهد بود.

اما در یو اف سی هر حادثه ای می تواند رخ دهد. من تمرینم را ادامه می دهم و خود را در اوج آمادگی نگه می دارم چون این را می دانم که مبارزهای سرسختی در راه است”.

با وجود تمایل این دوفایتر برای رویارویی، احتمالا باید منتظر بازی دوباره آنها در قفس یو اف سی باشیم،مبارزه ای که در صورت انجام ،بسیار حساس و دیدنی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز