یو اف سی ۲۴۹ با عقاب یا بدون عقاب!

حبیب نورماگومدوف مدعی شد که به دلیل قرنطینه نمی تواند از روسیه خارج شود.

22:01 13/فروردین/1399
شناسه خبر: ۵۱۱۱

به گزارش mma.ir ، در حالی که دِینا وایت رئیس یو اف سی برای برگزاری رویداد UFC 249 پافشاری می کند ولی به نظر می رسد نبرد حبیب برابر تونی برای پنجمین بار لغو خواهد شد.
هنوز حدس و گمان ها بر سر محل برگزاری این رویداد ادامه دارد که خبر رسید حبیب نورماگومدوف در حال حاضر در داغستان حضور دارد و مقامات روسیه به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس تصمیم به قرنطینه کشور گرفته اند و این بدین معناست که عقاب توانایی پرواز به کشور دیگری برای مبارزه با تونی فرگوسن را نخواهد داشت.
بنا به گفته قهرمان بی شکست سبک وزن UFC، او از ایالات متحده به سمت امارات متحده عربی رفته بود چرا که تصور این بود که رویداد UFC 249 به احتمال زیاد در آنجا برگزار می شود ولی امارات هم تصمیم به بستن مرزها و قرنطینه کشور گرفته بود.
“ما در AKA مشغول تمرین بودیم بدون اینکه اطلاعاتی درباره محل مبارزه و چگونگی برگزاری آن داشته باشیم. سپس سازمان به ما گفت که مبارزه صد در صد و به طور قطع در ایالات متحده نخواهد بود و به احتمال نود و نه درصد در ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد. پس از صحبت با یو اف سی تصمیم این شد که در فاصله یک ماه مانده به مبارزه به امارات پرواز کنیم. تاریخ دقیقش یادم نیست. نوزدهم یا بیستم بود باید دوباره چک کنم. اما وقتی در امارات فرود آمدیم فهمیدیم که آنها هم قرار است مرزهایشان را به جز بر روی شهروندهایشان ببندند. پس مجبور شدیم با پرواز به روسیه بازگردیم. در حال حاضر من در داغستان هستم و مشغول تمرین هستم هر چند که نمی دانم اصلاً برای چه خودم را آماده می کنم چون پس از رسیدن به روسیه فهمیدم مرزهای کشور هم در حال بسته شدن است. درست مثل ایالات متحده، مثل اروپا، امارات و هر جای دیگر. کل دنیا در حال قرنطینه است.”
وایت گفته بود که چهار یا پنج مکان برای برگزاری UFC 249 نظر گرفته ولی به نظر می رسد برگزاری این رویداد علی الخصوص رویارویی حبیب و تونی در این مسابقات رفته رفته سخت تر و محال تر به نظر می رسد. حبیب می گوید که او همچنان به تمرینات ادامه می دهد هر چند بعید است در این مسابقات توانایی حضور داشته باشد و همچنین خبرهایی مبنی بر نقشه یو اف سی برای پیدا کردن حریف جایگزین او برای تقابل با تونی را آشکار کرد.
“الان من می شنوم که آنها به دنبال برگزاری رویداد با و یا بدون حضو من هستند. مشکلی نیست این کار را بکنید. همه باید پیرو قانون باشند. من علیه آن نیستم. می دانم که فایترها نیازمند این هستند که خانواده هایشان را تامین کنند و خرجشان را بدهند و می دانم که این چقدر سخت است. مگر اینکه مبارزه کنند و پول به دست آورند. من حتی شنیده ام که آنها به دنبال یافتن حریفی برای تونی هستند چون تونی در امریکاست و من اینجا در روسیه. اما من اینجا به میل خودم نیستم. الان واقعا نمی دانم که چه چیزی رخ خواهد داد. واقعاً خیلی سخت است که تمرین کنید و وزن کم کنید وقتی نمی دانید که برای چه این کار را انجام می دهید‌ اما این اولین باری نیست که من در دوران ورزشی ام با موانع رو به رو می شوم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز