آخرین وضعیت “بدنام” ایرلندی و “اِل کوکوی” از زبان رئیس

دِینا وایت: “با کانر در لُس آنجلس ملاقات خواهم کرد.”

19:04 09/اردیبهشت/1398
شناسه خبر: ۸۵۳

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، دسته سبک وزن UFC دوران مهیجی را پشت سر می گذارد و کسب کمربند قهرمانی موقت این دسته توسط داستین پویریر در بوجود آمدن این شرایط بسیار موثر بوده است اما لازم به ذکر است که دسته سبک وزن در حال حاضر دو ستاره خود یعنی کانر مک گرگور و تونی فرگوسن نفرات دون و سوم رنکینگ این وزن را در اختیار ندارد. بدنام ایرلندی پس از شکستی که برابر حبیب نورماگومدوف داشت برای سهم خواهی از کمپانی سراغ مسئولان یو اف سی رفت اما رئیس یو اف سی دست رد به سینه ستاره جنجالی زد و به دنبال آن کانر در تصمیمی استراتژیک بازنشستگی خود از دنیای MMA را اعلام کرد. اگر چه دِینا وایت در ابتدا گفته بود برای این تصمیم کانر احترام قائل است و از این خبر خوشحال شده اما او اکنون گفته برای ملاقات با کانر به ملاقات او خواهد رفت:

” قرار بود با او در اینجا (میامی) دیدار کنم اما این ملاقات به لُس آنجلس موکول شد.”
دیگر ستاره دسته سبک وزن یعنی تونی فرگوسن هم پس از مشکلات خانوادگی که هنوز هم درگیر آن است دور از کیج بوده و در حال حاضر انتظار بازگشت او انتظاری بعید به نظر می رسد. دِینا وایت در‌باره وضعیت” ال کوکوی” نیز چنین گفت:
“تا جایی که می دانم تونی فرگوسن هنوز برای مبارزه آماده نیست چون اگر غیر از این بود من طبیعتاً سعس می کردم تا نام او را برای یک مبارزه ثبت کنم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز