آدریانو مورائس: اجازه بدهید علی‌اکبری با مارکوس آلمیدا مبارزه کند

ستاره هنرهای رزمی، فوق ستاره سازمان وان چمپیونشیپ گفت که دوست دارم مبارزه امیر علی‌اکبری را در سال ۲۰۲۳ مقابل مارکوس آلمیدا تماشا کنم.

11:46 02/دی/1401
شناسه خبر: ۸۰۰۲

علی اکبری دو مبارزه خود در سال ۲۰۲۲ را با برتری پشت سر گذاشت. او براندون ورا قهرمان سابق سنگین وزن فلیپینی و مائورو سریلی سنگین وزن ایتالیایی را شکست داد.

سازمان وان چمپیونشیپ اولین رویداد خود را در ماه می سال آینده میلادی در ایالات متحده برگزار می‌کند. این نقطه عطف جدیدی برای این سازمان بزرگ هنرهای رزمی ترکیبی که مقر آن در سنگاپور است، خواهد بود.

مورائس مبارز برزیلی می‌گوید که علاقه مند است علی اکبری را در ONE Fight Night 10 با مارکوس آلمیدا، نماد جوجیتسو که با نام مستعار “بوچچا” فعالیت می‎‌کند، ببیند.

مارکوس آلمیدا یکی از بهترین مبارزان جوجیتسو برزیلی در جهان است که در ۱۳۸ مبارزه پیروز شده است. او تنها در ۱۴ مبارزه باخته است و از ۱۵۳ مبارزه خود در جوجیتسو یک بار مساوی کرده است. او در مسابقات هنرهای رزمی مختلط سازمان وان چمپیونشیپ در چهار مبارزه شرکت کرده که در تمامی آنها برنده از میدان خارج شده است.

آلمیدا MMA خود را در سپتامبر ۲۰۲۱ آغاز کرد و در اولین دیدار اندرسون سیلوا را شکست داد. در دسامبر ۲۰۲۱، او کانگ جی وون سنگین وزن کره جنوبی را شکست داد. سپس مقابل “سیمون کارسون” استرالیایی و “کریل گریشنکو” بلاروس در سال ۲۰۲۲ به برتری دست یافت.

مورائس گفت: مهم نیست “بوچچا” با چه کسی مبارزه می‎‌کند، او عالی است، اما اگر با امیر علی اکبری روبرو شود، واقعا عالی خواهد بود. این یک مبارزه بسیار جذاب است. معتقدم این مبارزه بزرگی برای هواداران و همچنین برای بوچچا خواهد بود که در دسته سنگین وزن تا به حال شکستی نخورده است.

در همین حال، علی اکبری که در این ماه ۳۵ ساله شد، می‌گوید که آماده رویارویی با هر مبارزی در دسته سنگین وزن ONE Championship است.

علی اکبری گفت: به همه سنگین وزن‌ها می‌گویم؛ هر که می‌خواهد با من بجنگد، فقط بگوید کی و کجا !

اگر علی اکبری به مصاف آلمیدا برود جدال دو سنگین وزن با پیشینه‌های مختلف خواهد بود. آلمیدا یک اسطوره جوجیتسو و علی اکبری قهرمان جهان در کشتی فرنگی است.

علی اکبری چه با آلمیدا روبرو شود و چه با هر شخص دیگری، اخیراً گفته که برای مبارزه با هر کسی آماده است.او امیدوار است که بتواند در سال ۲۰۲۲ دستاوردهای خود را تقویت کند و در سال ۲۰۲۳ در همه مبارزات خود پیروز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز