“آلدو، هالووی و پویریر سزاوار ریمچ هستند!”

کانر مک گرگور درباره کسانی که می توانند شانس مجدد مبارزه برابر او را داشته باشند سخن گفت.

14:34 04/فروردین/1398
شناسه خبر: ۵۷۹

به گزارش پایگاه خبری mma.ir ، در حالی که زمان و محل بازگشت دوباره کانر مک گرگور (قهرمان سابق دسته های سبک وزن و پر وزن یو اف سی) به کیج مشخص نیست اما گمانه زنی ها و صحبت درباره حریفان احتمالی بدنام ایرلندی همچنان داغ و پرهیجان است.

اگرچه خود کانر خواهان ریمچ با حبیب نورماگومدوف قهرمان کنونی دسته سبک وزن است اما احتمالاً او در زمان بازگشتش با فایتری جز عقاب داغستانی مبارزه خواهد داشت. علاوه بر شایعه مبارزه کانر برابر دونالد سرونی در تابستان پیش رو ، کانر اسامی دیگری به لیست حریفان احتمالی اش افزود. مک گرگور در بخشی از صحبتهایش در یک برنامه پرسش و پاسخ که در شیکاگو برگزار می شد گفت: “اگر شما فردی را به طور قابل قبول شکست دهید مثلاً ناک اوت در راند اول یا عملکردی مسلط در مبارزه، آن وقت نیازی به ریمچ نیست اما اگر آن شخص رده ها را بالا برود، اگر به عقب نگاه کرد و خودش را بررسی کند، اگر خودش را خاضع کند و متمرکز و مثبت باشد یعنی کاری که دقیقاً داستین پویریر و مکس هالووی انجام دادند آن وقت لیاقت ریمچ هم داده خواهد شد.”

کانر در ادامه درباره ژوزه آلدو قهرمان اسبق دسته پر وزن هم که در ۱۳ ثانیه به دست او ناک اوت شد گفت : ” حتی آلدو در حال حاضر دو مبارزه اخیرش را با پیروزی های فوق العاده ای پشت سر گذاشته. من واقعاً درباره مبارزه با او هم فکر می کردم . اگر او مبارزه بعدی خود را هم ببرد یکی از گزینه های من برای انجام ریمچ قطعاً آلدو خواهد بود. پس این شرایط و احتمالاتیست که اکنون در آن قرار داریم.”

مک گرگور علاوه بر این اسامی از یک ریمچ بوکس با فلوید میودر نیز سخن گفت اما هواداران او قطعاً دوست دارند کانر را در محدوده خودش و درون هشت ضلعی فلزی ببینند تا بین طناب های رینگ بوکس!
اما اتفاقی که به اعتقاد بسیاری محتمل تر به نظر می رسد این است که کانر ابتدا با برنده مبارزه هالووی و پویریر در ماه جولای نبرد داشته باشد و سپس در پایان سال شانس ریمچ با حبیب نورماگومدوف قهرمان دسته سبک وزن را به دست خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز