آیا تونی فرگوسن می تواند حبیب نورماگومدوف را متوقف کند؟

تونی فرگوسن در اولین مبارزه خود در سال ۲۰۲۰ در اندیشه خارج کردن حبیب نورماگومدوف از ریل پیروزی است.

20:34 18/دی/1398
شناسه خبر: ۴۵۱۰

به گزارش mma.ir ، تونی فرگوسن بعد از سال ها بالاخره باید در ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) در شهر نیویورک به مصاف دارنده کمربند قهرمانی سبک وزن یو اف سی یعنی حبیب نورماگومدوف برود، اما ،تاریخ این مبارزه قصه درازی دارد ،چرا که سه سال از تنظیم اولین تاریخ برای مبارزه حبیب و تونی می گذرد که سه بار به دلایل مختلف و مشکلات هر کدام از فایتر ها به زمان دیگر موکول شد، ولی اکنون باید منتظر تقابل این دو فایتر در هشت ضلعی شهر نیویورک باشیم.

حبیب نورماگومدوف که در سال ۲۰۱۹ با شکست دادن داستین پویریر از کمربند قهرمانی خود دفاع کرد، اکنون باید در اولین مبارزه خود در سال جدید در مقابل تونی فرگوسن قرار گیرد و در اندیشه ارتقا رکورد خود به ۰-۰-۲۹ است.

در طرف مقابل تونی فرگوسن با رکورد ۰-۳-۲۵ قرار دارد ،فایتری که داستین پویریر او را لایق تایتل شات بعدی در مقابل حبیب می دانست.البته نورماگومدوف نیز تنها کسی را که لایق مبارزه با خود می دانست،تونی فرگوسن بود. او در واقع اعلام کرد که فرگوسن سزاوار مبارزه است و شخص دیگری را در این جایگاه نمی بیند.

اما آیا واقعا این چنین است و او لایق مبارزه با پسر شکست ناپذیر یو اف سی است؟ با اطمینان جواب مثبت است! درحقیقت فرگوسن رکورد دار بیشترین برد پیاپی با ۱۲پیروزی در دسته ی سبک وزن UFC محسوب می شود. فرگوسن در جدید اظهارات خود نسبت به حبیب، خود را مشکلی بزرگ بر سر راه ماگومدوف دانست و از شکار حبیب در این مبارزه صحبت کرد. تونی با اطمینان از پایان دادن به پیروزی های حبیب گفت و به هوادارانش قول پیروزی داد.

اما ،سوالی که ذهن ها را درگیر کرده است این است که آیا تونی فرگوسن می تواند ترمز پیروزهای حبیب را بکشد و به تنها کسی تبدیل شود که وی را شکست می دهد یا خیر؟ آیا بعد از سه سال انتظار او به هدف خود می رسد یا سرگذشتی همچون کانر مک گرگور و داستین پویریر در انتظار وی است؟ (برای پاسخ این سوال باید تا فروردین با mma.ir همراه شوید و این مبارزه دیدنی را از طریق پخش زنده سایت مشاهده نمایید)

2 پاسخ به “آیا تونی فرگوسن می تواند حبیب نورماگومدوف را متوقف کند؟”

  1. مهدی محمدی گفت:

    من مطمئنم خبیب فرگوسن رو شکست خواهد داد

  2. حسن میراتی گفت:

    خب مبارزه خبیب کسل کننده و بی مزه هست’دقیقا عین کشتی که فقط همدیگه رو هول میدن بیرون و امتیاز میگیرن’فقط میخواد بگه من برنده شدم ‘بیخود نیست که المپیک میخواست کشتی و از مسابقاتش خارج کنه چون کسل کننده و بی هیجان هست’خبیب بیماری و مرگ پدرش و بهانه ای به بازنشستگی داد و از مسابقه تفره رفت تقریبا این و همه فهمیدن چون ترسید میراث خانوادگی که به جا گداشته بود باشکست خوردن نابود بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز