از حریف ‘مایک آهنی’ رونمایی شد!

مایک تایسون افسانه ای در بازگشت به رینگ بوکس به مصاف روی جونز جونیور خواهد رفت.

17:15 03/مرداد/1399
شناسه خبر: ۵۵۸۸

به گزارش پایگاه خبری رزم آور ، همانطور که می دانید مایک تایسون اسطوره دنیای بوکس و قهرمان اسبق سنگین وزن جهان در سن ۵۴ سالگی از بازنشستگی خارج شده و به تمرینات مشغول است تا خود را برای بازگشت مجدد آماده نماید.

حال بنا به ادعای “یاهو اسپورت” تایسون در تاریخ شنبه ۲۲ شهریور ۹۹ (۱۲ سپتامبر ۲۰۲۰) و در یک مبارزه ۸ رانده تشریفاتی به مصاف روی جونز جونیور قهرمان اسبق بوکس جهان (در چهار کلاس وزنی مختلف) خواهد رفت. گفته شده که این مبارزه در ایالت کالیفرنیا برگزار می شود.

آخرین مبارزه روی جونز جونیور ۵۱ ساله به سال ۲۰۱۸ باز می گردد ولی سوپرمن همواره تمریناتش را ادامه داده و احساس می کند که می تواند با تایسون مبارزه کند. در سمت دیگر آخرین مبارزه مایک تایسون به سال ۲۰۰۵ باز می گردد. او پس از بازنشستگی با اضافه وزن و مشکلات دیگری دست و پنجه نرم کرده ولی اکنون مدعیست که تمرینات مرتبی داشته و شرایط بدنی خود را به حالت خوب و مطلوبی رسانده است و می خواهد با ورود مجدد به رینگ برای کارهای خیریه قدم بردارد.

تایسون پیش از این از تمایلش برای مبارزه برابر ایواندر هالیفیلد در مبارزه بازگشتش گفته بود و البته هنوز هم مبارزه با هالیفیلد در برنامه های تایسون پابرجاست ولی فعلاً روی جونز جونیور در صف اول مبارزه قرار گرفته است.

رکورد حرفه ای روی جونز جونیور ۶۶ پیروزی و ۹ شکست بوده. او بردهای ارزشمندی برابر مبارزانی چون: آنتونیو تاروِر، فلیکس ترینیداد، جیمز تونی، برنارد هاپکینز و وینی پاز داشته است.

رکورد مایک تایسون هم ۵۰ پیروزی و ۶ شکست بوده که او هم پیروزی های مهمی از جمله برابر: لَری هولمز، مایکل اسپینکز، تِرِوور بربیک و … داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز