استقبال عثمان از ایده مبارزه برابر GSP !

“رقابت برابر یکی از بهترین ها مبارزه فوق العاده بزرگی خواهد بود.”

14:24 17/دی/1398
شناسه خبر: ۴۴۸۶

به گزارش mma.ir ، کامارو عثمان قهرمان کنونی دسته ولترویت UFC که پس از به دست آوردن کمربند قهرمانی این دسته برابر تایرون وودلی و سپس دفاع از این کمربند برابر کولبی کاوینگتون، در گفتگو با MMA Fighting گفت که می خواهد برابر جرج سنت پیر مبارزه کند و رکورد پیروزی های پیاپی او را در این دسته بشکند.

“درباره این مبارزه فکر کنید. رکورد در اختیار جرج سنت پیر است. من برای این رکورد می آیم و برای اینکه رکورد بشکنم باید با او که رکورددار است مبارزه کنم. نمی توانم ایده بهتری جز مبارزه با فایتری چون جرج سنت پیر برای به دست آوردن این رکورد پیدا کنم. من برای او احترام زیادی قائلم. من از زمانی که او در این ورزش بود مبارزه های او را تماشا کرده ام. این مبارزه است که برای بسیاری رویایی می باشد. جدا از اینکه ما به پول زیادی می رسیم من به عنوان یک مبارز علاقه زیادی به این نبرد دارم. مبارزه برابر یکی از بهترین ها نبرد فوق العاده ای خواهد بود. می خواهم اگر سه بار نشد، دو بار در سال ۲۰۲۰ مبارزه کنم. باید فرصت ها را بررسی کنم و می خواهم برای آنها آماده شوم. اگر جرج تصمیم به بازگشت بگیرد و این فرصت را به من بدهد، مبارزه برابر او نبرد فوق العاده ای خواهد بود.”

سنت پیر ۳۸ ساله این روزها در بازنشستگی به سر می برد ولی مربی او فیراس ذهابی معتقد است که فایترش به هشت ضلعی بازخواهد گشت.

عثمان هم از این اخبار مطلع است و از بازگشت او به دنیای قفس استقبال خواهد کرد.

“این مبارزه عقلانی است. صادقانه بگویم مردم درباره این مبارزه های متفاوت سخن زیادی می گویند. مبارزه با کانر عقلانی نیست. اگر او در ولترویت چندین مبارزه را ببرد حتمآً مبارزه برابر او سرگرم کننده خواهد بود. اما مبارزه با GSP عقلانی است. او قهرمانیست که هرگز کمربندش را از دست نداد و برای بازپس گیری آن و همچنین بهتر کردن رکوردش باز می گردد. چه کسی نمی خواهد این مبارزه را ببیند؟ این مبارزه کاملاً عاقلانه است. من که می گویم این مبارزه شماره یک است.”

عثمان ۳۲ ساله رکورد ۱۱-۰ را در UFC دارد و در رنکینگ P4P در رده هشتم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز