امیدواری وایت به برگزاری حبیب – می گرگور ۲

“این بزرگترین مبارزه ای است که می تواند سر و شکل بگیرد و کاملاً منطقیست”

17:19 13/دی/1399
شناسه خبر: ۶۲۷۸

به گزارش mma.ir، دِینا وایت رئیس یو اف سی یک قرار ملاقات با حبیب نورماگومدوف قهرمان سبک وزن یو اف سی در ابوظبی ترتیب داده تا در وهله اول عقاب را برای بازگشت به هشت ضلعی و انجام حداقل یک مبارزه دیگر و ثبت رکورد کامل ۳۰-۰ متقاعد کند. وایت امیدوار است با ارائه پیشنهادات مختلف چه مالی و غیر مالی حبیب را به چرخه مبارزات برگرداند ولی بدون شک در این بین تصمیم آخر با نورماگومدوف است.

“وقتی به جزیره مبارزه در ابوظبی پرواز کنم، حبیب هم به آنجا خواهد آمد و ما با هم ملاقات خواهیم کرد. در شرایط ایده آل اگر کانر مبارزه اش برابر پویریر را ببرد، دوست دارم ریمچ او با حبیب را ببینم. این بزرگترین مبارزه ایست که می تواند شکل بگیرد و البته بسیار منطقی است.”

افراد نزدیک به حبیب نورماگومدوف معتقدند که وایت تنها با وعده پول هنگفت نمی تواند حبیب را به قفس بازگرداند و باید چیزی به جز پول در چنته داشته باشد تا حبیب را به بازگشت وسوسه کند‌. و این مسئله برای قبول ریمچ برابر مک گرگور پیچیده تر هم هست چراکه حبیب معتقد است کانر در شب مبارزه چیزی برای ارائه نداشت و او در یک مبارزه یک طرفه او را تسلیم کرده است و نیازی به ریمچ برابر کانر نمی بیند.

در این بین مبارزه با جرج سنت پیر همواره یک گزینه مطرح بوده. گزینه ای که هم حبیب و هم جی اس پی تمایل زیادی روی آن دارند و وایت می تواند با مانور روی این گزینه حبیب را برای بازگشت وسوسه نماید.

2 پاسخ به “امیدواری وایت به برگزاری حبیب – می گرگور ۲”

  1. اسماعیل موسوی گفت:

    تنها توهین ب مذهب حبیب که شاید بتونه اونو ب مسابقه دادن وادار کنه

  2. Hsan گفت:

    کانر هیچ دستاوردی برای حبیب نداره ‘چون پاش و داستین شکونده ‘البته همون موقع هم که سالم بود چیزی در مقابل حبیب نداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز