امید لیما به مبارزه با موساسی بعد از کرونا !

با وجود به تعویق افتادن رویدادهای سازمان Bellator MMA به دلیل نگرانی از شیوع کرونا ولی داگلاس لیما قهرمان دسته ولترویت سازمان بلاتور امیدوار است که پس از بازگشت به روند عادی مسابقات بتواند کمربند دوم قهرمانی این سازمان را به دست آورد.

09:01 19/اردیبهشت/1399
شناسه خبر: ۵۱۹۶

به گزارش mma.ir، لیما پس از فتح تورنمنت جایزه بزرگ دسته و قهرمانی این وزن برای بار سوم قرار شد تا در رویداد Bellator 242 به مصاف گگارد موساسی برود ولی به خاطر ویروس کرونا برنامه ریزی ها تغییر کرد. خبر خوب اینکه با این وجود سازمان قول داده پس از بازگشت شرایط به حالت عادی شاهد این مبارزه خواهیم بود. داگلاس در گفتگو با MMA Fighting در این باره گفت: “حتماً، این اتفاق خواهد افتاد. در حال حاضر قدم بعدی عنوان قهرمانی میان وزن است. آنها فقط مبارزه را به تعویق انداختند و خواهیم دید که چه چیزی رخ خواهد داد. بلاتور گفته که می خواهند در ماه جولای مسابقات را آغاز کنند. من جزئیات و چیز دیگری ندارم ولی خوشبختانه ما یکی از مبارزه های آغازین هستیم. نقشه این است که مبارزه بر سر کمربند قهرمانی میان وزن خواهد بود.”

لیما بعد از باخت به روری مک دونالد و از دست دادن کمربند قهرمانی خود در اوایل سال ۲۰۱۸ ،بار دیگر با حضور در تورنمنت جایزه بزرگ ولترویت با غلبه بر آندری کورِشکوف، مایکل پِیج و روری مک دونالد در فینال فاتح تورنمنت و عنوان قهرمانی ولترویت شد.

و وقتی رافائل لُواتو کمربند قهرمانی میان وزن را رها کرد، سازمان به داگلاس لیما مبارزه با گگارد موساسی بر سر کمربند آن وزن را پیشنهاد کرد کهدمورد توافق قرار گرفت. با اینکه هنوز تاریخ رسمی برای این مبارزه اعلام نشده ولی وقتی از لیما سوال شد که آیا با پایان تابستان شاهد این رویداد خواهیم بود؟ او گفت احتمالش بسیار زیاد است.

“من هم دعا می کنم. امیدوارم و من پس آن آماده خواهم بود. اگر آنها شش هفته برای آماده سازی به من فرصت بدهند، من آنجا خواهم بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز