امیر علی اکبری عازم برزیل می شود!

امیر علی اکبری این هفته برای کمپ تمرینی یک ماهه به برزیل سفر می کند.

17:36 24/دی/1401
شناسه خبر: ۸۰۶۷

فایتر کشورمان در گفتگو با رزم آور در رابطه با کمپ تمرین جدیدش در کشور برزیل گفت: بالاخره پس از چند هفته ویزای سفر تایید شد و به امید خدا ،صبح روز سه شنبه عازم برزیل می شوم. وی در پاسخ به این سوال که مدت زمان این کمپ تمرینی چند روز است، گفت: برای آمادگی بیشتر و تمرین با دیگر فایترهای حاضر در این کمپ یک ماه در برزیل حضور خواهم داشت.

همچنین اندره بنکی مربی این کمپ تمرینی در گفتگو با رزم آور دراین باره گفت: این کمپ با حضور سه فایتر از سازمان وان چمپیونشیپ و ای سی ای روسیه، از ۱۸ ژانویه( ۲۸ دیماه) در برزیل شروع خواهد شد.

وی در رابطه با حضور امیر علی اکبری در این کمپ تمرینی گفت: ماموریت من ساختن بهترین مبارزین سنگین وزن در هنرهای رزمی ترکیبی(MMA) است و ان شا الله در این مسیر موفق می شویم.

وی با تاکید بر تاثیر این کمپ در پیشرفت و آمادگی هرچه بیشتر امیر، گفت: امیر پس از پایان این تمرینات، بهترین خواهد بود انشاالله.

لازم به ذکر است این کمپ تمرینی زیر نظر «آندره بنکی» و با حضور چند فایتر مطرح سازمان های مختلف، در ماریانا میناس گرایس و در کمپ تمرینی «Libertas Esportes de Combate» از ۱۸ ژانویه برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز