انتقاد بوکسور معروف از رئیس یو اف سی: «فکر نمی‌کنم او آدم خوبی باشد!»

جیک پاول، بوکسور حرفه ای و یوتیوبر معروف، به فیلم اخیری که نشان می دهد رئیس UFC دینا وایت، به همسرش سیلی می زد، واکنش نشان داده است.

11:16 19/بهمن/1401
شناسه خبر: ۸۱۵۲

پاول، که در حال حاضر در بوکس حرفه ای رکورد  ۰-۶ را دارد، قرار است ماه آینده در ریاض، عربستان سعودی در مقابل «تامی فیوری» برادر ناتنی بهترین بوکسور WBC، تایسون فیوری مسابقه دهد. جیک در آخرین مبارزه خود به مصاف اندرسون سیلوا، قهرمان بی‌رقیب سابق UFC رفت، و پس از حذف کهنه سرباز برزیلی در دور هشتم و پایانی، یک پیروزی دیگر را به کارنامه حرفه ای خود اضافه کرد.

این بوکسور و یوتیوبر معروف، قبل از مسابقه آینده خود در مقابل فیوری که در ۲۶ فوریه برگزار خواهد شد، به درگیری فیزیکی «دانا وایت» با همسرش واکنش نشان داد، و در حالی که اعتراف کرد که قصد نداشته در این مورد اظهار نظر کند اما با این حال از رفتار ناشایست رئیس یو اف سی انتقاد کرد: «من نیازی به حمله به دیگران ندارم اما کاری که او انجام داد خودش گویای این موضوع است که من همیشه گفته‌ام فکر نمی‌کنم او آدم خوبی باشد! نگاه کنید او با دیگران چگونه رفتار می‌کند.»

پاول گفت: من در مورد طرفداران اطلاعی ندارم، دشمنی بین دانا وایت و من بسیار پر سر وصدا شده است و رسانه های زیادی را به سمت خود می کشاند.

این بوکسور معروف در ادامه با انتقاد از دستمزد پایین مبارزان در یو اف سی گفت:  هدف اصلی من این است که دستمزد بیشتری به مبارزان بدهم. افزایش حداقل [حقوق] یک فایتر به ۵۰,۰۰۰ دلار در حالی که در حال حاضر به ۱۲,۰۰۰ دلار رسیده است؛ این چیزی است که باید اصلاح شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و پشتیبانی : آسان پرداز